Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:835605
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Katrā valstī un tautā, katrā skolā un ģimenē neiztrūkstoša ir domu apmaiņa par audzināšanu. Vecāki vienmēr grib labāku dzīvi saviem bērniem, ikviena tauta īpaši rūpējas par jauno paaudzi. [ 6, 5 ]
Savam referātam es izvēlējos tematu Interešu centri, jo man likās ļoti interesanti noskaidrot ar ko nodarbojas bērni ārpus skolas un kādas tad ir iespējas bērniem pavadīt brīvo laiku. Ar audzināšanu nodarbojas ne tikai skolās un ģimenēs, bet tā arī noris dažāda veida institūcijās un organizācijās.
Lai noskaidrot kādas ir populārākas brīvā laika nodarbības, es palūdzu savu māsu ( 12. klases skolnieci ) aptaujāt savus klases biedrus un draugus. Zēni vairāk nekā meitenes brīvajā laikā nodarbojas ar sportu, iet uz kino, darbojas pie datora un strādā algotu darbu. Meitenes savukārt vairāk apmeklē teātrus un koncertus, muzejus un izstādes, dažādus kursus, deju un aerobikas nodarbības. Protams, meitenes un zēni apmeklē diskotēkas, kafejnīcas un restorānus. Jaunieši piedalās saimniecības darbos mājās, spēlē kādu mūzikas instrumentu, darbojas interešu pulciņos un jauniešu organizācijās. Te mēs nonācām līdz interešu pulciņiem. Ar ko tad bērni nodarbojas interešu pulciņos un ko tie dod bērniem audzināšanas ziņā. Bet vispirms es gribētu pievērsties pie L. Žukova grāmatas „ Ievads pedagoģijā „.
Pedagoģiskais process skolā neaprobežojas tikai ar mācību stundām vien. Mācību stundās skolēni gūst ierosmi pašizglītībai un pašdarbībai ārpus mācību stundām skolā un ārpus tās, papildinot un padziļinot mācību stundās apgūtas zināšanas un pieredzi. Ar jēdzienu ārpusklases darbs saprotam klases audzinātāja un priekšmetu skolotāju vadībā notiekošo skolēnu radošo darbību, kas sekmē skolēnu zināšanu, prasmju un iemaņu paplašināšanu un padziļināšanu viņus interesējošā darbības novadā. Ārpusklases un ārpusskolas darba galvenie uzdevumi ir modināt un padziļināt skolēnu interesi par dažādām zinātņu nozarēm un darbības veidiem, atklāt un attīstīt skolēnu spējas, sekmēt viņu izziņas un sabiedrisko aktivitāti, palīdzēt apzināti izvēlēties profesiju un organizēt aktīvu atpūtu, veidot veselīgu dzīves veidu. Ārpusklases un ārpusskolas darbs nodrošina skolēnu nepārtraukto audzināšanas procesu, skolēnu pašregulāciju un sadarbības pašnovērtējumu. [ 9, 138 ]

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register