Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Interneta reklāmas īpatnības un formas-
Interneta reklāmas īpatnības un formas
Research Papers19 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Interneta raksturojums un resursi | 3 |
2. | Reklāmas Internetā būtība, priekšrocības un trūkumi | 6 |
3. | Reklāmas izplatīšanas formas Interneta resursos | 9 |
3.1. | Banneris | 9 |
3.2. | Mājas lapa kā reklāmas instruments | 10 |
3.3. | Reklāma meklētājprogrammās | 12 |
4. | Reklāmas ziņojuma satura veidošanas īpatnības | 15 |
5. | Reklāmas Internetā apmaksas sistēmas | 18 |
6. | Reklāmas Internetā efektivitātes vērtēšana un pētīšana | 20 |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 24 | |
1.pielikums | 26 |
Runājot par Internetu kā mūsu ikdienas sastāvdaļu ir jāpievēro, ka tas rada cilvēkos divējādu attieksmi. Jaunākās paaudzes cilvēkiem Internets ir viņu ikdiena, kur tiek meklēta informācija mācībām, on-line spēles, forumi, čati, informācija par dažādiem interesējošiem uzņēmumiem, pakalpojumiem. Tā ir vieta, kur tiek meklētas un atrastas otrās pusītes, domubiedri, jauni draugi utt. No otras puses, cilvēki, kas ir nav pazīstami ar jaunākajām tehnoloģijām – neizprot Interneta nozīmību un uzskata to par pilnīgi bezjēdzīgu un nevajadzīgu lietu.
21. gadsimtā sakumā arvien aktuālāka kļūst moderno informācijas tehnoloģiju attīstība, tādējādi arvien lielāka nozīme tiek piešķirta Internetam, kurš pēdējo 20 gadu laikā ir kļuvis ļoti populārs pasaules iedzīvotāju vidū.
Internets ir publiski pieejama vispasaules savstarpēji saslēgtu datortīklu sistēma, kas pārsūta datus ar pakešu komutācijas palīdzību, izmantojot standartizētu Intertīkla protokolu (IP) un daudzus citus protokolus. Tas ir veidots no tūkstošiem mazāku komerciālu, akadēmisku un valdību tīklu. Tas ietver dažādu informāciju un servisus, tādus, kā elektroniskais pasts, tiešsaistes tērzēšana un cieši saistītās tīmekļa lappuses un citus Globālā tīmekļa dokumentus.(25)
Internetu bieži vien uzskata par visātrāk attīstošo reklāmas līdzekli pasaulē un tā popularitāte pieaug ātros tempos. Tādējādi nav grūti iedomāties, kāpēc datori, kuri ir pieslēgti Internetam, var kalpot kā peļņas avots katram, kuram ir ko piedāvāt patērētājiem. Ir tikai viens jautājums, kā vislabāk „uzrunāt” tos.
Internets satur dažādus resursus, kurus apmeklē lietotāji un kuri piedāvā on-line reklāmas pakalpojumus.
Interneta resursi – tie ir Interneta lietotāju vajadzību apmierināšanas veidi, kuros tiek piedāvāts plašs informācijas klāsts, dažādi elektroniskie pakalpojumi un iespējas veikt darījumus ar produktiem un finanšu instrumentiem.(2, 191)
Pateicoties Interneta resursu strauji pieaugošajai popularitātei, arvien vairāk uzņēmēju, īpaši krīzes apstākļos, izmanto Internetu savu produktu vai pakalpojumu reklamēšanai, jo reklāma Internetā nav tik dārga kā televīzijas reklāma.…
Referātā tiek apskatīts Internets kā reklāmas kanāls, kā arī sīkāk tiek apskatīti citi ar Interneta reklāmu saistīti temati: reklāmas Internetā veidi, apmaksas sistēmas un efektivitātes vērtēšanas metodes. Darbs izstrādāts, pamatojoties uz LR Reklāmas likumu, zinātnisko literatūru par mārketingu un Interneta resursiem.
-
Interneta reklāmas īpatnības un formas
Research Papers19 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
- Reklāmas tirgus
-
Uzņēmējdarbība internetā
Research Papers52 Economics, Computers, Consumer Electronics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas tirgus
Research Papers for university4
-
Uzņēmējdarbība internetā
Research Papers for university52
Evaluated! -
Reklāmas tirgus Latvijā
Research Papers for university20
-
Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums
Research Papers for university11
-
Interneta mārketings un e–reklāma kā tā sastāvdaļa
Research Papers for university8