Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:618206
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Adaptācija    7
1.1.  Adaptācija darbavietā    8
1.2.  Jauna darbinieka adaptācija    10
2.  Uzņēmums „Hennes & Mauritz”    15
2.1.  Uzņēmuma Hennes & Mauritz zīmoli    18
2.2.  Uzņēmums Hennes & Mauritz Latvijā    20
3.  Jauno darbinieku adaptācija uzņēmumā „Hennes & Mauritz”    22
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotie literatūras avoti    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Adaptācija nozīmē pielāgošanos, pielāgoties videi un apstākļiem, kā arī mainīgai situācijai. Adaptācija ir reakcija, kur cilvēks maina izturēšanos atbilstoši apstākļiem.
2. Visefektīvāk jauno darbinieku adaptācija notiek uzņēmumos, kuros ir profesionāli izstrādāta personāla politika un attīstība. Ir konkrēts cilvēks, kas nodarbojas ar jaunā darbinieka adaptēšanu. Arī tajās darbavietās, kur tiek veikta darbinieku adaptācija, ir zemāks darbinieku mainības procents un labvēlīgāka darba atmosfēra.
3. „Hennes & Mauritz” uzņēmums piedāvā modi un kvalitāte par labāko cenu. Uzņēmuma mērķis ir kvalitāte, lai vienmēr pārsniegtu klientu cerības. Uzņēmums strādā, lai panāktu ilgtermiņa uzlabošanu attiecībā uz cilvēkiem un vidi un tas piedāvā kolekcijas, kas ir daudzveidīgas sievietēm, vīriešiem, pusaudžiem un bērniem.
4. Pēc autores veiktā pētījuma, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, var izsecināt, ka adaptējoties „Hennes & Mauritz” lielākai daļai grūtības sagādāja uzdevumu pildīšana, jaunie pienākumi, taču visretāk problēmas sagādāja vadības attieksme.
5. Aptaujas rezultātā uz jautājumu, cik ilgs laiks bija nepieciešams, lai adaptētos „Hennes & Mauritz”, vairums, (29 respondenti), atbildēja, ka viņiem bija nepieciešams laiks līdz 1 mēnesim, daļai, (13 respondenti), bija nepieciešama tikai 1 nedēļa. Gandrīz nevienam (2 respondentiem), lai adaptētos bija nepieciešams laiks ilgāk par 3 mēnešiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register