Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:611193
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Mārketinga būtība    4
1.1.1.  Mārketinga mērķis    4
1.1.2.  Mārketinga funkcijas    4
1.1.3.  Mārketinga mērķi, stratēģija un taktika    4
1.2.  Mārketinga darbības koncepcija    5
1.3.  Mārketinga pasākumu komplekss (miks)    7
1.4.  Tirgus segmentēšana    8
1.5.  Tirgus raksturlielumi    9
1.6.  SVID analīze    10
1.7.  Riska aprēķināšana tirgzinībās    11
1.8.  Konkurence un konkurentspēja    12
1.9.  „General Electric” analīze    13
2.  Praktiskā daļa    16
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    16
2.2.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    17
2.3.  Makro vides analīze    19
2.3.1.  Ekonomiskie aspekti    19
2.3.2.  Ģeogrāfiskie aspekti    20
2.3.3.  Vispārvalstiska nozīme    20
2.4.  Mikro vides analīze    20
2.4.1.  Portera piecu modeļa pielietojums nozares novērtēšanā    21
2.4.2.  Konkurences analīze    22
2.4.3.  „General Electric” analīze    23
2.4.4.  SVID analīze    24
2.4.5.  Tirgus segmentācija    25
2.4.6.  Riska aprēķināšana uzņēmuma „Veselība”    27
  Secinājums    29
  Izmantotās literatūras saraksts    30
Extract

Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu – tirgvedība (angļu val. market – tirgus), tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks. Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās. Kā sēnes pēc lietus dibinās jauni uzņēmumi: daļa no tiem drīz vien pazūd, nespēdami izturēt spēcīgo konkurenci; citi aug un iekaro stabilu vietu vietējā tirgū. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Pagaidām vietējie uzņēmumi ļoti reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešams ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register