-
Kafejnīcas "Gerieta" cenu politikas pilnveide
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 7 |
1.1. | Uzņēmuma vispārīgs raksturojums | 7 |
1.2. | Uzņēmējdarbības forma | 7 |
1.3. | Uzņēmuma struktūra | 7 |
1.4. | Uzņēmuma uzņēmējdarbības veidi | 8 |
1.5. | Uzņēmuma cenu veidošanas stratēģija | 8 |
1.6. | Uzņēmuma cenu veidošanas metode | 9 |
2. | Produktu portfeļa analīze no ieņēmumu – izdevumu pozīcijas | 10 |
3. | Sortimenta dažādošana | 46 |
4. | Uzņēmuma kopējo ieņēmumu, izmaksu un peļņas raksturojums par trim gadiem | 52 |
Secinājumi | 55 | |
Priekšlikumi | 57 | |
Izmantotā literatūra | 58 |
ANOTĀCIJA
Kursa darbā tiek izpētīta uzņēmuma SIA „Gerieta” cenu politika, cenu veidošanas stratēģija, cenu veidošanas metode, kopējie ieņēmumi, izmaksas un peļņa par pedējiem trim gadiem; tika izrēķināta esošā sortimenta peļņa un rentabilitāte, kā arī aprakstīta piedāvātā sortimenta dažādošana, un izrēķināta jauno preču peļņa un rentabilitāte.
SECINĀJUMI
1. Izanalizējot produktu portfeli no ieņēmumu – izdevumu pozīcijas, darba autors secināja, ka lai uzzinātu, kādus ēdienus ir visizdevigāk pārdot kafejnīcai, ir par mazu zināt tikai ēdienu ieņēmumus un izdevumus. Lai uzzinātu ko ražot izdevigāk, obligāti vajag rēķināt rentabilitāti. Jo produktam ir lielāks procents no kopējas rentabilitātes, jo izdevīgāk to pārdot.
1.1. No auksto uzkodu grupas visizdevīgāk pārdot piedevu salātu, bet visneizdevīgāk - šampinjonu salātu.
1.2. No bāra preču grupas visizdevīgāk pārdot tēju „Beremā”, bet visneizdevīgākie dzērieni ir svaigi spiesta greipfrutu sula, svaigi spiesta apelsīnu sula un tēja zīda maisiņā.
1.3. No brokastu grupas visizdevigāk pārdot auzu pārslu biezputru, kartupeļu pankūkas un pankūkas ar sieru, bet visneizdevigāk - maizes gabalus „Rudzu klasiskā” un maizes gabalus „Veselība” ar kviešu graudiem.
1.4. No cūkgaļu ēdienu grupas visizdevīgāk pārdot cūkgaļas gulašu, bet visneizdevīgāk – cūkgaļu „Kabatiņa”.
1.5. No desertu grupas visizdevīgāk pārdot rīsu krēmu ar ķiseli, bet visneizdevīgāk – biezpiena desertu ar aveņu mērci.
1.6. No rīsu, griķu un makaronu grupas visizdevīgāk pārdot griķus vārītus, bet visneizdevīgāk – ceptus kartupeļus ar sviestu un dillēm.
1.7. No konditorejas izstrādājumu grupas visizdevīgāk pārdot kārtainas austiņas, bet visneizdevīgāk – biezpienmaizītes.
1.8. No liellopu gaļas ēdienu grupas visizdevīgāk pārdot ceptus liellopu aknu gabalus mērcē, bet visneizdevīgāk – sīpolu klopsi.
1.9. No mērču grupas visizdevīgāk pārdot šampinjonu mērci, bet visneizdevīgāk – bazilika mērci.
1.10. No vistas ēdienu grupas izdevīgāk pārdot parasto vistas fileju nekā vistas fileju franču gaumē.
1.11. No zivju ēdienu grupas visizdevīgāk pārdot makaronus ar jūras kapostiem un lasi, bet visneizdevīgāk – mazo laša steiku.
1.12. No zupju grupas visizdevīgāk pārdot svaigu kāpostu zupu, bet bisneizdevīgāk – auksto zupu.
1.13. Bet ja salīdzīnāt visu grupu rentabilitāti, tad visizdēvīgāk pārdot produktus no rīsu, griķu un makaronu ēdienu, mērču, desertu un bāra preču grupām.
2. Apkopojot 3. nodaļas rezultātus par produkcijas dažādošanu, darba autors secināja, ka visiem piedāvātiem jauniem ēdieniem rentabilitāte ir gandrīz vienāda, un augstā līmenī.
3. Apkopojut 4. nodaļas rezultātus, darba autors secināja, ka visaugstākā peļņa uzņēmumam bija 2008. gadā, un viszemākā peļņā – 2009. gadā. Bet darba autors uzskata, ka pēc produktu sortimentu dažādošanas ar ēdieniem, kuri bija piedāvāti 3. nodaļā, 2011. gada peļņa būs vislielākā par pedējiem četriem gadiem.
PRIEKŠLIKUMI
1. Vajag islēgt no kafejnīcas izvēlnes produktus ar vismazāko rentabilitāti, vai arī pacelt rentabilitāti šiem ēdieniem.
Ja kafejnīcas vadība nevēlās islēgt produktus ar viszemāko rentabilitāti, darba autors priekšlikums ir pacelt šiem ēdieniem rentabilitātes līmeni.
…
Diplomdarbs bija aizstāvēts 2011. gadā, jūnijā, un bija novērtēts uz 9 ballēm.
-
Cenu politika tirdzniecības uzņēmumā
Research Papers18 Management, Marketing, Advertising, Economics
-
Cenu politika un cenu veidošanas stratēģijasstarptautiskajā tirgū
Research Papers8 Management, Marketing, Advertising, Economics
- Kafejnīcas "Gerieta" cenu politikas pilnveide
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Cenu politika tirdzniecības uzņēmumā
Research Papers for university18
-
Cenu politika un cenu veidošanas stratēģijasstarptautiskajā tirgū
Research Papers for university8
-
Cenu veidošanas metodes
Research Papers for university16
-
Cenu veidošanās faktori un politika
Research Papers for university27
-
Uzņēmuma “Velves” mārketinga politikas un darbības plānošana
Research Papers for university32