Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984359
 
Evaluation:
Published: 03.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Prasme klausīties. Prasme uzdot jautājumus    3
  Efektīva klausīšanās    5
  Aktīvas klausīšanās paņēmieni    7
  Pedagoģiskā prakse. Prasme klausīties skolas vidē    8
  Kopsavilkums    10
  Izmatotās literatūras un avotu saraksts    11
  Pielikums    12
Extract


Klausīšanās prasmei ir būtiska nozīme pedagoga darbā ar skolēniem. Svarīgi, lai pedagogs šo prasmi pilnveido.
Pats svarīgākais ir prast uzklausīt cilvēku līdz galam, ļaujot viņam izrunāt visu kas sakāms, neiejaucoties ar iestarpinājumiem, piezīmēm. Tāpēc īsāk tiks apskatīta šī patiesi lielā māksla klausīt, uzklausīt.
Prakses novērojums tika veikts Vidzemes Jūrmalas mūzikas un mākslas skolas Tēlotājmākslas nodaļā jeb īsāk Zvejniekciema mākslas skolā. Svarīgākais aspekts skolas izvēlē bija audzēkņu skaits. Šo skolu savulaik absolvēju, tāpēc ir zināma arī gaisotne, kas nav salīdzināma ar „lielajām” skolām (vidusskolām pamatskolām vai citām vispārizglītojošām mācību iestādēm). Izvēloties, mazās skolas, kas darbojas kā ārpus skolas aktivitāšu sniedzējs, ir lieliska iespēja parādīt jauko gaisotni, kas tur valda. Prasme klausīties. Prasme uzdot jautājumus.


Prasme klausīties pieder pie vissvarīgākajām cilvēka komunikācijas iemaņām; droši vien tā ir pat svarīgāka par prasmi runāt. Kāpēc? Tāpēc, ka ar prasmīgu klausīšanos mēs radām par sevi labu iespaidu partnerim; tāpēc, ka uzmanīgi klausoties, mēs labāk izzinām partneri, viņa vajadzības un intereses; beidzot tāpēc, ka, aktīvi klausoties, mēs saņemam daudz jaunas informācijas, kura var izrādīties ļoti nozīmīga nākotnē. Amerikāņu statistiķi ir saskaitījuši, ka no tā laika, ko mēs veltām kontaktiem ar citiem cilvēkiem darbā un mājās, mēs 9% laika rakstām, 16% laika lasām, 30% - runājam, 45% - klausāmies (precīzāk izsakoties, šo laiku mums vajadzētu klausīties). Diemžēl lielākā daļa cilvēku klausīties neprot. Cilvēki, kuri nav iemācījušies klausīties, izmanto augstākais 30% no savām komunikācijas spējām. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1187856
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register