Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624946
 
Evaluation:
Published: 21.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Extract

Kopš dzimšanas brīža bērns pakāpeniski sāk iepazīt apkārtējo pasauli un apzināties savu vietu tajā. Bērns attīstās sabiedrībā, kas saistīta ar mijiedarbību un personības attīstību. Sākotnējā mikrovide bērnam ir ģimene, savukārt, otra nozīmīgākā vide bērna attīstībā ir pirmsskola, kur bērns iegūst zināšanas, prasmes un iemaņas.
Rotaļas ir bērnu iemīļota nodarbe pirmsskolā. Ieskatoties vērīgi bērna rotaļās, ir redzams, ka tās nav tikai laika kavēklis. Jo caur rotaļām un spēlēm, un ar to palīdzību bērni apgūst, iepazīst apkārtējo pasauli (dabu, sabiedrību, lietas, parādības), uzvedību tajās, attieksmi pret tām, mācās kopā rotaļāties- komunicēties.
Rotaļās bērns kļūst atraisītāks, un katru bērnu var iesaistīt to procesā. Bērns rotaļājoties un spēlējoties gan atpūšas, gan tajā pašā laikā arī mācās kopā sadarboties un sarunāties. Rotaļās bērns risina problēmas, izvēlas labāko darbības veidu un atbildi. Un tāpēc pastāv izvēles iespēja, kas radina bērnus patstāvībai, sava Es apzināšanos.
Es izvēlējos šo tēmu, jo tā ir aktuāla gan pedagogiem, kas strādā pirmsskolā jaukta vecuma grupā, gan arī bērnu vecākiem. Gan valodai, gan komunikācijas spējām ir ļoti liela nozīme turpmākajā cilvēka dzīvē. Valodu mēs lietojam, lai sazinātos ar citiem, lai paustu savas emocijas, lai risinātu problēmas. Komunikācija bērnu starpā ir ļoti nozīmīga, jo bērnam ir jāpavada laiks ar saviem vienaudžiem. Tas dod iespēju viņam kļūt drošākam un nebaidīties būt sabiedrībā.
Būtu labi, ja jūs jau ievadā iekļautu kādu teorētisko atziņu klāt savam tēmas pamatojumam!
Šajā darbā pārsvarā balstīšos uz psihologu un pedagogu teorētiskajām atziņām, bet nodaļu beigās centīšos paust savas domas un secinājumus.
Pētījuma objekts: Radošā rotaļa pedagoģiskajā procesā.
Pētījuma priekšmets: Komunikācijas attīstība dažāda vecuma bērniem.
Pētījuma mērķis: Teorētiski pamatot dažādu vecuma bērnu komunikācijas attīstības iespējas radošajās rotaļās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register