Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,32 (13%)
Discounted price*:
2,17
Purchase
Add to Wish List
ID number:625615
Evaluation:
Published: 21.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KONFLIKTA JĒDZIENS    4
2.  KONFLIKTU VEIDI    6
2.1.  INTRAPERSONĀLIE KONFLITKI    6
2.2.  INTERPERSONĀLIE KONFLITKI    7
3.  KONFLIKTI ORGANIZĀCIJĀ    9
3.1.  STARPGRUPU KONFLIKTI    9
3.2.  STARGRUPU KONFLIKTUS VEICINOŠIE FAKTORI    10
3.3.  STARPGRUPU KONFLIKTU SEKAS    11
4.  STARPPERSONU UN STARPGRUPU KONFLIKTU VADĪŠANA    12
4.1.  KONFLIKTA VADĪŠANA RISINĀŠANAS CEĻĀ    12
4.2.  KONFLIKTA VADĪŠANA STIMULĒŠANAS CEĻĀ    13
  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    16
Extract

5 SECINĀJUMI
1. Psiholoģijā konflikts ir pretēju interešu, viedokļu, pozīciju un mērķu sadursme. Konflikti tiek iedalīti iekšējos un ārējos, un tiem ir izstrādātas arī apakšgrupas.
2. Iekšējiem jeb intrapersonālajiem konfliktiem ir četras apakšgrupas, kuras izstrādājis Kurts Levins. Iekšējie konflikti ir kā cīņa pašam ar sevi, grūtības lēmuma pieņemšanā.
3. Interpersonālie jeb ārējie konflikti rodas starp divām vai vairākām personām, kā arī tie var veidoties starp grupām. Tiek izdalīti seši starppersonu konfliktu veidi.
4. Konflikti organizācijā bieži vien rodas līdz ar izmaiņām darba attiecībās, piemēram, mainoties vadībai. Organizācijā nozīmīgāki ir ārējie konflikti.
5. Organizācijā būtiski ir konfliktus nevis novērst, bet gan tos pareizi vadīt. Pēc savas ietekmes konflikti tiek iedalīti funkcionālos un disfunkcionālos, kur funkcionālie konflikti ir sadursmes starp grupām, kuras sekmē un uzlabo organizācijas darbību, bet disfunkcionālie konflikti ir jebkura sadursme starp grupām, kas traucē organizācijai sasniegt mērķus.
6. Ir divi kondliktu vadīšanas veidi – konfliktu vadīšana risināšanas ceļā un konfliktu vadīšana stimulēšanas ceļā.
7. Starpgrupu konflikti var atstāt gan pozitīvas, gan negatīvas sekas. Kā pozitīvs seku piemērs varētu būt pieaugoša grupas saliedētība.
8. Ir septiņi faktori, kuri veicina starpgrupu konfliktu veidošanos – grupu savstarpējā atkarība, atšķirības grupu mērķos, ierobežoti resursi, darba stimulēšanas sistēma, darba pienākumu nenoteiktība, statusu neatbilstība, atšķirības uztverē.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Konflikti organizācijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/625615

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register