Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:212874
 
Evaluation:
Published: 07.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Raksta pamatā ir S. Omārovas grāmatā “Cilvēks runā ar cilvēku” paustās atziņas.
Grāmatas autore “par konfliktu sauc savstarpēji antagonistiskus impulsus, intereses, viedokļus, darbības”. (86. lpp.)
Starppersonu konflikti ir tādi konflikti, ja viena puse traucē otrai pusei veikt kādu darbību, jo katrai ir savas intereses.
Piemērs.
skolēns - skolēns
skolēns - skolotājs
Starppersonu konflikta raksturojums: emocionalitāte; uzskatu, rīcības modeļu nesaskaņa par kādu lietu (sadursme), vienas vai abu pušu nevēlēšanās atteikties no savām pozīcijām (konflikts); konfliktu cēlonība ir vērtība, par kuru notiek cīņa.
Piemērs.
Skolēni jautā: “Par ko man ielikāt “0”?”
“Kāpēc man tas vajadzīgs?”
“Kāpēc man tas jādara?”
Piemērs.
Skolēni “uzbrūk”: “Ar kādām tiesībām jūs…”
“Jūs nedrīkstat…”
“Man nav nekāds pienākums…”
Skolotāji jūtas apdraudēti, noniecināti, necienīti, jūt, ka apšauba viņu kompetenci. Dažos tas rada bailes no nezināmā, kuras pieaugušie slēpj aiz dusmām. Pedagoga attiecības ar skolēniem saasinās un nonāk strupceļā. Saasinātas attiecības savukārt ietekmē skolēnu sasniegumus mācībās, savukārt skolotājs negūst gandarījumu par savu darbu. Veidojas apburtais loks. Ko darīt?…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register