Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:754234
 
Evaluation:
Published: 23.02.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Tirgus satur informāciju cenu formā, ar ko tiek iepazīstināti cilvēki, kas pārdod vai pērk preces un pakalpojumus. Abu ekonomisko subjektu – patērētāja un ražotāja – intereses tirgū ir gluži pretējas. Tirgū notiek interešu saskaņošana, preces tiek pārdotas par cenu, kura ir pieņemama abām pusēm.
Līdzsvara cena – cena, kas nodrošina līdzsvaru starp piedāvājuma un pieprasījuma lielumu. Mehānisms, kas nodrošina līdzsvara cenas veidošanos tirgū, ir konkurence, cīņa par ekonomisko izdzīvošanu, pircēju un pārdevēju interešu iedarbība. Stihisks tirgus mehānisms, konkurences spēks ar cenu palīdzību galu galā līdzsvaros piedāvājumu un pieprasījumu. Konkurence ir neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēja sāncensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu.
Cenu noteikšana ir viens no sarežģītākajiem uzdevumiem, ar ko sastopas biznesa cilvēki – kā izveidot konkurētspējīgu cenu sistēmu, neradot zaudējumus?
Cenas un to pamatojums ļoti nopietni ietekmē biznesa sekmes, uzņēmuma imidžu un spēju nodrošināt un saglabāt uzņēmuma klientu bāzi. Nosakot cenas, ļoti svarīga ir tirgus izpratne un konkurence. Arī starptautiskā konkurence var stipri ietekmēt uzņēmuma cenu politiku. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register