Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:385911
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Konkurence tirgū    4
1.1.  Pilnīgās konkurences apstākļi    5
1.2.  Nepilnīgā konkurence    6
1.2.1.  Monopols    6
1.2.2.  Monopolistiskā konkurence    6
1.2.3.  Oligopols    7
1.3.  Monopols, oligopols un to ierobežošana    8
2.  Konkurences politika    9
2.1.  Tresti un karteļi    10
2.2.  Apvienošanās kontrole    11
2.3.  Liberalizācija    12
2.4.  Valsts atbalsti    13
  Empīriskā daļa    15
3.  Konkurences padome    15
4.  Konkurences politikas loma Latvijas tirgus ekonomikā    18
5.  Eiropas Savienība un Latvijas konkurences politika    24
5.1.  Eiropas konkurences tiesību pamats un piemērošanas joma    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    31
  Pielikumi    32
Extract


Brīvā tirgū uzņēmējdarbība ir konkurences spēle. Reizēm uzņēmumi vēlas izvairīties no konkurences savā starpā un mēģina paši diktēt spēles noteikumus. Reizēm lielākais spēlētājs var mēģināt izspiest mazākos konkurentus no tirgus. Tomēr ir daudzi faktori, kas uzņēmumu konkurenci ietekmē. Kas to ietekmē un kā to ietekmē Latvijas tirgū apskatīsim šajā darbā.
Tādēļ darba hipotēze skan šādi:
Uzņēmējdarbības konkurence – Latvijas tautsaimniecības attīstības pamats.
Darba mērķis, kura nolūks ir pierādīt izvirzīto hipotēzi ir:
Izpētīt konkurences politiku Latvijā, līdz ar to pierādīt izvirzīto hipotēzi.
Ar darba uzdevumiem būs mērķi vieglāk sasniegt:
izpētīt kā veidojas konkurences politika Latvijā;
izpētīt konkurences politikas galvenās jomas (tresti un karteļi, apvienošanās kontrole, liberalizācija, valsts atbalsti);
raksturot konkurences politiku kā komercdarbības instrumentu, kas nodrošina patērētāju labklājības aizsardzību un līdzvērtīgus noteikumus uzņēmumiem;
izvērtēt valsts atbalstu konkurences politikas sekmīgai darbībai;
raksturot tirgus ekonomikas apstākļu iespaidu uz konkurences politiku Latvijā;
izpētīt, kas kontrolē konkurences politiku Latvijā;
atklāt un analizēt biežākos iemeslus konkurences politikas neievērošanai.
Par informācijas avotu galvenokārt tiks izmantots Internets, ņemot vērā to, ka vajadzīga ir jaunākā informācija, ko enciklopēdiska rakstura krājumos un autoru darbos bieži vien nevar atrast. Teorētiskais pamats ir atrodams ekonomiska rakstura grāmatās, kuras tiks izmantotas ļoti minimāli.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register