Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:304057
 
Evaluation:
Published: 20.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Latvijā diemžēl biznesa kultūru vēl nevar saukt par attīstītu. Stratēģiskās vadīšanas pieeja mūsu valstī ienāk pārsvarā no Rietumu uzņēmumiem. Latvijā aptuveni 99 % ir mazie un vidējie uzņēmumi, un ārvalstu kapitāls ir tikai 10 % no tiem. Uzņēmumi ar vietējo kapitālu vēl īsti neizprot jaunākās metodes uzņēmumu vadīšanā, kas nodrošinātu augstāku konkurētspēju. Sākot domāt par stratēģisko vadīšanu, vispirms ir jādefinē misija, kas parāda, kādu uzņēmumu veidojam, kādi vēlamies būt. Tieši no misijas izriet mērķi tuvākajai un tālākajai nākotnei.

5.1. Konkurētspējīgas priekšrocības stratēģija
Konkurence starp konkrētā tirgus segmenta pārdevējiem saasināšanās tiek raksturota ar trijām funkcijām [17;138]:
• tiekšanās maksimāli apmierināt pircēju;
• tiekšanās samazināt izmaksas;
• tiekšanās pēc efektīvu lēmumu pieņemšanas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register