Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:448953
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Studiju darba uzdevums    2
  Ievads    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    5
1.  Iemesli, kāpēc valstis tirgojas    6
2.  Diskontēto naudas plūsmas analīze    7
3.  Nodokļi salīdzinājumā ar lietotāju maksām    9
3.1.  Nodokļi    9
3.2.  Maksas    9
3.3.  Ostas nodokļi salīdzinājumā ar lietotāju maksām    9
4.  Kuģu finansēšana    11
4.1.  Finansējuma veidi    11
4.2.  Īpašais finansējums: Īpašam nolūkam dibināts uzņēmums    11
4.3.  Kuģu fondi un īpašam nolūkam izveidota kapitālsabiedrība    12
5.  Durban ostas nodevas un maksas    14
5.1.  Bāku maksa    14
5.2.  Kuģu satiksmes maksa    14
5.3.  Loču pakalpojumi    14
5.4.  Velkoņa pakalpojumi    14
5.5.  Tauvošanas pakalpojumi    15
5.6.  Kanāla maksa    15
5.7.  Ostas nodevas    15
5.8.  Kravas celtņu maksa    15
5.9.  Dažādi    15
5.10.  Kravas maksas    16
6.  Konteinerkuģa “FESCO Voyager” izmaksu aprēķins    17
6.1.  Reisa laiks    17
6.2.  Izdevumi    18
6.3.  Ienākumi un peļņas aprēķins    25
6.4.  Kuģa finanšu darbības novērtējums    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Secinājumi
1. Iemesli jūras tirdzniecībai ir atšķirīgās ražošanas izmaksas dažādās pasaules valstīs. Šīs izmaksu atšķirības rada dažādi faktori, piemēram, dabas resursu dažādība, atšķirīgas ražošanas izmaksas, kā arī biznesa ciklu izmaiņas dažādās valstīs. Šīs atšķirības ir nenovēršamas, tāpēc jūras tirdzniecība tikai attīstās.
2. Kuģa iegāde prasa lielas investīcijas. Pastāv iespēja iegādāties pilnīgi jaunus kuģus, kas prasa lielas sākotnējās investīcijas, kā arī iegādāties lietotus, kur sākotnējās investīcijas būs krietni zemākas. Jauniem kuģiem uzturēšanas izmaksas būs mazākas, taču veciem kuģiem uzturēšanas izmaksas būs lielākas. Lai zinātu, kurš variants ir izdevīgāks, aprēķinos ir jāņem vērā, ka naudas vērtība laikā mainās. Tāpēc tiek izmantota diskontēto naudas plūsmas analīzes metode.
3. Ostas darbības nodrošināšanai un ostas uzturēšanai nepieciešams veikt dažādus saimnieciskus darbus un sniegt pakalpojumus. Lai nosegtu šo darbu izmaksas, ostā ienākošajiem kuģiem tiek piemērotas ostas nodokļi un maksas. Tomēr ir būtiska pareiza šo naudas līdzekļu iekasēšanas metožu izmantošana. Maksas tiek piemērotas par konkrētiem pakalpojumiem, piemēram, loci. Tomēr nodokļi tiek piemēroti par kādas konkrētas darbības veikšanu. Respektīvi, nodokļi būtu jāmaksā tikai tiem kuģiem, kuriem ir nepieciešama konkrētā vajadzība, piemēram, kanāla padziļināšana.
4. Pastāv dažādi kuģu investīciju veidi, un viens no tiem ir īpašam nolūkam dibināts uzņēmums. Šāds investīciju modelis nozīmē, ka uzņēmums iegādājas kuģus un tos nomā reisa vai laika fraktēs, ieceļot pārvaldnieku, kas šo darbību organizē. Iemesls šādam investīciju modelim ir iespēja piesaistīt privātos investorus, kā arī šādā veidā var īstenot ārpus bilances finansēšanu – kuģus nomā, tādējādi tie neparādās pie kapitāla, bet gan komercdarbības izdevumiem, tādējādi neparādot tos uzņēmuma bilancē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register