Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856827
 
Evaluation:
Published: 11.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  „STARBUCKS” PEST ANALĪZE    4
1.1.  Politiskie faktori    4
1.2.  Ekonomiskie faktori    4
1.3.  Sociālie faktori    5
1.4.  Tehnoloģiskie faktori    5
2.  „STARBUCKS” SVID ANALĪZE    6
2.1.  Stiprās puses    6
2.2.  Vājās puses    7
2.3.  Iespējas    8
2.4.  Draudi    8
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    9
Extract

2.3. Iespējas
Ekspansija jaunattīstības valstu tirgos: Tā kā „Starbucks” lielākoties ir atkarīgs no vietējā ASV tirgus, uzņēmuma paplašināšanās jaunos tirgū būtu pat vēlama, it īpaši Āzijā un Āfrikā, kur pagaidām „Starbucks” kafejnīcu nav tik daudz (Starbucks, 2015).
Piedāvājuma klāsta dažādošana: Esošajiem kofeīna saturošajiem dzērieniem un konditorejas izstrādājumiem varētu piedāvāt klāt veselīgākus produktus, piemēram, tējas, svaigas sulas, jo aizvien biežāk patērēji pievērš lielāku uzmanību saviem ēšanas paradumiem un veselībai.
Konceptveikalu izveide: Pēdējos divus gadus „Starbucks” eksperimentē ar konceptveikalu izveidi, piemēram, tējas bāri, vīna bāri un pat „kafijas muzeja” veikali. Ja kāda no šīm idejām „iedzīvosiess”, „Starbucks”’ varētu attīstīties un paplašināties vēl vairāk, tā veicinot pārdošanas ieņēmumu pieaugumu (Sun, 2015).
2.4. Draudi
Pieaugošā konkurence: Lielākais drauds līdz šim, kas skar „Starbucks”, ir konkurenti, kuri piedāvā līdzīgu produkciju par zemāku cenu, piemēram, „Dunkin Brands”, kurš aizņem 25,5% no ASV kafijas un uzkodu tirgus, kā arī „McDonalds”, „Costa Coffee” u.c. (IBISWorld, 2015).
Kafijas pupiņu un piena cenu svārstības: „Starbucks” saskaras ar cenu pieaugumu kafijas pupiņām un piena produktu cenu svārstībām, kuru nespēj kontrolēt (YCHARTS, 2015). Šo izejvielu cenu izmaiņas ietekmē „Starbucks” gala produkta cenas, tos padārdzinot, tādējādi zaudējot potenciālos klientus, kuri izvēlēsies lētākas alternatīvas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register