Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:190702
 
Evaluation:
Published: 21.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Summary   
  Ievads   
1.  ”SIA R-plus Design” studijas apraksts   
2.  Produkts un tā klasifikācija   
3.  Produkta dzīves cikls   
3.1.  Ieviešanas stadija   
3.2.  Izaugsmes stadija   
3.3.  Brieduma stadija   
3.4.  Norieta stadija   
4.  Bostonas matrica   
4.1.  Produkts – Zvaigznes   
4.2.  Produkts – slaucamās govis   
4.3.  Produkts – Suns   
5.  Produkta pozicionēšanas stratēģija   
5.1.  Ideju reklamēšana pozicionēšanas laikā   
5.2.  Pozicionēšanas izziņošana   
5.3.  Pozicionēšanas vadīšana   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Extract

Ievads
Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements, jo tiek uzskatīts, ka, ja nav produkta, tad nav nekā. Kā arī nav ieteicams izlaist preci apgrozībā pirms nav noskaidrots vai šis produkts būs vajadzīgs, jo patērētājs nevis pērk preci, pasūta nevis pakalpojumu, bet gan iegādājas kādu derīgu labumu, savu vajadzību apmierināšanai.
Nevienu nemulsina fakts, ka katram uzņēmumam, lai cik liels tas būtu, ir sava vizuālā atpazīstamības zīme, jeb logo. Tas ir tieši tāpat, kā katram cilvēkam ir sava seja – unikāla un tāda, kādas nav nevienam citam. Uzņēmumiem ir nepieciešams logo – zīme, jo tā būtībā iemieso daudzās lapaspusēs aprakstītu stāstu par uzņēmumu, vērtībām un pieredzi.
Kāpēc uzņēmumiem būtu jādomā par korporatīvo stilu?! Tāpēc, ka nevilksim pie uzvalka kedas, un, ja arī uzvilksim, diezvai kādam tas patiks. Korporatīvā identitāte ir vajadzīga, lai iegūtu „draugus” t.i. kompānijas, kā arī, lai radītu asociācijas par sevi. Šobrīd pasaulē neviena plaši pazīstama kompānija nav bez savas kompānijas sejas, jo tikai tā patērētāji atpazīst preces, jo tad, kad patērētāju acis slīd pāri veikalu plauktiem, viņi nemaldīgi piefiksē zīmolus, kā „Adidas”, „Nike”, „Calvin Klein”, utt., prātā automātiski radot asociāciju ķēdi: zīmols – produkcijas veids – kvalitāte – mūsu agrākā pieredze – lēmums pirkt vai nepirkt. Protams, ja paši produkti atrastos plauktos, bet ražotāju zīmols patērētājam neko neizteiktu, viņi visticamāk, vai nu sāktu to piekasīgi pētīt, vai gluži vienkārši iegādātos tādu preci, ko pazīst, pat ja kvalitāte būtu zemāka.
Mūsdienu dinamiskajā tirgus vidē, kur mainās konkurences intensitāte un parādās jaunas preces (piedāvājumi) ir nepieciešams periodiski izvērtēt mārketinga stratēģiju produktu vadīšanā, jo katrs precu ražotājs vēlas, lai viņa prece „dzīvotu” pēc iespējas ilgāk. Preces dzīves cikla stadiju zināšana palīdz vadītājam veidot mārketinga stratēģiju, kuras mērķis ir pārdošanas apjomu un ienesīguma palielināšana. Zinot dzīves cikla posmu, kurā prece atrodas vai atradīsies, var prognozēt un plānot uzņēmuma lēmumu pieņemšanu par preces ražošanu un pārdošanu.
Atpazīstamība un koporatīvās identitātes izveidošanā iguldītie līdzekļi nāk lēni, taču ir tā vērti, jo iegūstot firmas atpazīstamu, automātiski rodas jauni klienti un līdz ar to arī peļņa.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt korporatīvās identitātes dzives ciklu uzņēmumā „SIA R-plus”.
Darba mērķa sasniegšanai ir risināti sekojoši uzdevumi:
• apskatīts uzņēmums „SIA R-plus”;
• apskatīts korporatīvās identitātes produkts un tā klasifikācija;
• analizēti visi korporatīvās identitātes attīstības posmi, no ieviešanas līdz tā novecošani;
• izpētīts un analizēts: mērķtirgus noteikšana, korporatīvās identitātes pozicēšanas stratēģija tirgū, produkta sortimenta veidošana un vadīšana, izmantojot BCG metodiku.
• izstrādāti secinājumi pamatojoties no veiktajām analīzēm un izstrādāti priekšlikumi pamatojoties no veiktajām analīzēm un no tiem izrietošajiem secinājumiem.
Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, vienpadsmit apakšnodaļām, no secinājumiem un priekšlikumiem kā arī no izmantotās literatūras un avotu saraksta.
Kursa darbā ir izmantotas kvalitatīvā pētīšanas metodes – kā ražošanas ķēdes modelis, kā arī salīdzinošā analīzes pētīšanas metode.
Kursa darbā izmantoti dati no 2006 līdz 2009. gadam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register