Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:130304
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Analītiskā un problēmu risinājumu daļa    5
1.  Kreatīvās metodes    5
1.1.  Analoģijas metode    5
1.2.  Inversijas metode    5
1.3.  Empātijas metode    6
1.4.  Idealizācijas metode    6
1.5.  Idealizācijas inversijas metode    7
1.6.  Kontroles jautājumu metode    7
1.7.  Metode “Likums 24”    8
1.8.  Metode “Likums 25”    9
1.9.  Metode “Individuālā ideju ģenerēšanas aktivizēšana”    10
1.10.  Metode “Kolektīvā ideju ģenerēšanas aktivizēšana”    10
1.11.  Fokālā metode    11
1.12.  Fokālā metode ar analoģiju    12
1.13.  “Atklājumu matricas” metode    12
1.14.  Metode “Septiņkārtīgā meklējumu stratēģija”    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
Extract

Stratēģiska plānošana un vadīšana mūsdienās ir kļuvusi par neatņemamu veiksmīgas uzņēmējdarbības sastāvdaļu, jo tikai ar labiem stratēģiskiem plāniem uzņēmums var veiksmīgi darboties patreizējās konkurences apstākļos. Uzņēmuma panākumi lielā mērā ir atkarīgi no uzņēmuma vadības spējām precīzi izanalizēt tirgu, kurā uzņēmums darbojas, un uzņēmuma izvēlētās stratēģijas. Stratēģija var nebūt tikai noteiktas tirgus daļas iekarošana, bet arī jauno produktu ražošana vai esošo produktu uzlabošana.
Pastāv daudzas metodes, ar kuru palīdzību var atrisināt jebkuru uzņēmumā radušos problēmu. Bieži vien tiek izmantotas prognozes paļaujoties uz statistiskām un finansiālām atskaitēm, kā arī uz citiem uzņēmuma rādītājiem.
Kursa darba mērķis ir parādīt, ka daudzas problēmas var atrisināt izmantojot kreativitātes metodes. Bieži vien gadās tā, ka kritisku situāciju veiksmīgāk var atrisināt, izmantojot asu prātu un nestandarta domāšanas spējas.
Šajā kursa darbā tiks izmantotas sekojošas kreativitātes metodes:
analoģijas metodi;
inversijas metodi;
empātijas metodi;
idealizācijas metodi;
idealizācijas inversijas metodi;
kontroles jautājumu metodi;
metodi „Likums 24”;
metodi „Likums 25”;
metodi „Individuālā ideju ģenerēšanas aktivizēšana”;
metodi „Kolektīvā ideju ģenerēšanas aktivizēšana”;
fokālo metodi;
fokālo metodi ar analoģiju;
„atklājumu matricas” metodi;
metodi „Septiņkārtīgā meklējumu stratēģija”.

1.1.Inversijas metode

Uzdevums: Izvēlēties kādu no problēmām un problēmas risinājumu meklēt pretēju risinājuma mērķim.
Jebkura uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt pēc iespējas lielāku peļņu. Līdz ar to problēma ir – kā varētu iegūt pēc iespējas lielāku peļņu? Pēc inversijās metodes – kā varētu samazināt uzņēmuma peļņu?
Palielinot uzņēmuma ražošanas izmaksas;
Samazinot produkta cenu;
Pieņemot darbā vairāk darbiniekus, lai arī viņiem reāla darba uzņēmumā nebūtu;
Regulāri izmaksāt darbiniekiem dažāda veida piemaksas un prēmijas, dāvanas;
Finansiāli atbalstīt dažāda veida pasākumus – sponsorēšana;
Organizējot pasākumus darbiniekiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1310718
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register