Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,36 (18%)
Discounted price*:
1,63
Purchase
Add to Wish List
ID number:744838
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2010.g. - 2016.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultūras tūrisms Latvijā    4
1.1.  Apmeklētākie pasākumi    4
1.2.  Ievērojamākie apskates objekti    5
2.  Muižas.To izmantošana uzņēmējdarbībā    7
  Nobeigums    8
  Izmantotie interneta resursi    9
Extract

Nobeigums
Kultūras resursus var iedalīt materiālajos un nemateriālajos. Materiālie resursi – arheoloģiskās vērtības, vēsturiskie pieminekļi, arhitektūra, mākslas darbi, raksti, dokumenti. Nemateriālo resursu kopumu veido dejas, mūzika, folklora, dziesmas un tradīcijas. Kultūras tūrismā var izmantot visas formas, sākot ar muzeju un beidzot ar populārās mūzikas koncerta apmeklējumu. Kultūras tūrisma objekti sastopami kā pilsētās, tā arī lauku teritorijās, tādējādi tiek veicināta reģionālā attīstība.
Ģeogrāfiskā stāvokļa dēļ tūrismam Latvijā ir izteikti sezonāls raksturs, kas ietekmē tūrisma komercdarbību un apgrozījumu, it īpaši, tūristu izmitināšanas un apkalpošanas komersantiem. Zināmos periodos šo pakalpojumu sniedzēju ienākumi var būt ļoti atkarīgi no tūristiem.Tūrisma industriju veido dažādu sektoru tīkls, kā, piemēram, transports, apmešanās vietas, ēdināšana u.c., kur katrs ieņem svarīgu lomu tūrisma industrijas veidošanā.
Tūrisma nozarē ir ievērojami pastiprinājusies konkurence, kas nosaka nepieciešamību veikt tūrisma produktu, pakalpojumu un ceļojuma galamērķu efektīvu pozicionēšanu tūrisma tirgū. Veiksmīga kultūras tūrisma priekšnosacījumi ir attiecīgo objektu popularizēšana un nebaidīšnās izmēģināt arvien jaunus apmeklētāju piesaistīšanas paņēmienus. Kultūras tūrisms nav tikai vienkārša maršruta izstrāde, bet gan emocionālās saiknes un ieinteresētības radīšana, lai tūristiem rastos vēlme Latvijā atgriezties atkārtoti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/744838

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register