Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817994
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „DROP” uzņēmuma sākotnējais apskats    4
1.1  Firmas vēsture    4
1.2  Uzņēmuma vadība un organizācija    4
1.3  Uzņēmuma finansiālā situācija    6
1.4  Investīciju plāni    8
1.5  Strādājošo skaits uzņēmumā un personāla mainība    9
1.6  Darbinieku apmācības programmas    10
1.7  Produkcijas veids    11
1.8  Patērētāju struktūra    11
1.9  Kvalitātes situācija    12
1.10  Reklamācijas un to apstrāde    13
1.11  Lietojamas darba metodes    14
1.12  Piegādātāju izvēle un kvalitāte    14
1.13  SIA „DROP” izplatīšanas pilnveidošana    15
2.  SIA „DROP” pašreizējais stāvoklis un nodomi    18
2.1  Uzņēmuma esošā rīcība un pasākumi    18
2.2  Uzņēmuma saimniekošanas priekšrocības    18
2.3  Uzņēmuma saimniekošanas trūkumi    19
2.4  SIA „DROP” esošie mērķi    19
3.  SIA „DROP” uzņēmuma kvalitātes sistēmas novērtējums    24
3.1  Eiropas Izcilības modelis    24
3.1.1  Priekšnoteikumi    25
3.1.1.1  Vadības izpratne un atbalsts -14%    25
3.1.1.2  Politika un stratēģija- 10%    26
3.1.1.3  Personāla vadība -10%    27
3.1.1.4  Partnerattiecības un resursi -10%    28
3.1.1.5  Kvalitātes sistēma un procesi -16%    29
3.1.2  Rezultāti    30
3.1.2.1  Klientu apmierinātības rezultāti- 15%    30
3.1.2.2  Personāla apmierinātības rezultāti - 7%    30
3.1.2.4  Uzņēmējdarbības rezultāti - 13%    30
3.2  Secinājumi    31
4.  SIA „DROP” uzņēmuma kvalitātes sistēma    32
4.1  Kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanas darba grafiks    32
4.2  Iekšējais audits uzņēmumā    33
Extract

1.1 Firmas vēsture
DROP veikalu tīkls ir Somijas mazumtirdzniecības kompānijas AA BI meitasuzņēmums. Baltijas valstīs DROP pārstāvēts ar uzņēmumiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Šobrīd Baltijā ir 311 DROP veikali un trīs preču izplatīšanas centri Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Uzņēmuma veikalos un administrācijā strādā vairāk nekā 15 000 darbinieki.
SIA „DROP” ir Latvijā viens no labākajiem franšīzes devējiem pārtikas mazumtirdzniecībā.
1998. gadā tika pieņemts lēmums izveidot veikalu tīklu pēc franšīzes principa, piesaistot veiksmīgus vietējos mazumtirgotājus.
2000. gadā kā papildus pakalpojumu partneriem SIA „DROP” uzsāka konsultācijas un darbinieku apmācību.
2002. gadā SIA „DROP” kļuva par Baltijas franšīzes asociācijas dalībnieci.
2003. gadā tiek atklāts pirmais hipermārkets Latvijā MAXI DROP hipermārkets.
2005. gadā tiek ieviesta jaunā DROP hipermārketu koncepcija, atbilstoši tai tiek pārveidoti visi kompānijas hipermārketi.
2006. gadā DROP lielveikali tiek pārveidoti atbilstoši jaunajai koncepcijai, tiem ir jauns logo un interjers.
Pašlaik Latvijā strādā 150 „DROP” veikali, kas atrodas visos 26 mūsu valsts rajonos.
Īsajā laika posmā, kopš 1998.gada Rīgā atvērām pirmo „DROP” veikalu, tas kļuvis par vienu no populārākajiem zīmoliem Latvijā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register