Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:198948
 
Evaluation:
Published: 14.06.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitātes jēdziens un kvalitātes vadības sistēmas nepieciešamība uzņēmumā    4
1.1.  Kvalitātes pamatprincipi    4
1.1.1.  Kvalitātes jēdziens    4
1.1.2.  Kvalitātes līmeņi    5
1.1.3.  Kvalitātes dimensijas    7
1.1.4.  Kvalitātes radīšanas un panākumu atzīšanas mehānisms    8
1.2.  Kvalitātes vadības sistēmu attīstība    10
1.3.  Ieguvumi ieviešot kvalitātes vadības sistēmu    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

KVALITĀTES JĒDZIENS UN KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS NEPIECIEŠAMĪBA UZŅĒMUMĀ
Latvijas uzņēmējs tikai pēdējo gadu laikā sācis izjust spēcīgo starptautisko kompāniju konkurenci, kas piedāvā kvalitatīvas preces un pakalpojumus par pieņemamām cenām. Patlaban kvalitāte drīzāk ir izdzīvošanas, nevis uzlabošanas jautājums. Tā kā Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā arvien vairāk kļūst par realitāti, tad uzņēmumiem jāsāk domāt par pieaugošo konkurenci. Kvalitāte ir tā, kas var uzlabot uzņēmējdarbību un paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju.
Klienti jau tagad meklē kvalitāti par konkurētspējīgu cenu. Arvien biežāk klientam noteicošais faktors par kāda produkta iegādi ir kvalitāte un tikai tad cena. Tāpat klientiem uzlabojas izpratne par kvalitatīvām precēm un pakalpojumiem, kas savukārt izmaina viņu prasības.
Ja iepriekš runāja par jau radīta produkta kvalitāti, tad patlaban stāvoklis ir mainījies. Asā konkurences cīņa par klientu, kad piedāvājums pārsniedz pieprasījumu, attīstītajās valstīs radījusi situāciju, ka tiek uzsvērta kvalitātes pārvaldība kā sistēmas nozīme. Šeit ir runa par nākamo pakāpi kvalitātes jēdziena attīstībā, par nepieciešamību nodrošināt stabilu, nemainīgu produkcijas kvalitāti ilgā laika periodā. Pēdējos gados pasaulē izstrādāti gan fundamentāli principi, gan arī daudzi praktiskas realizācijas paņēmieni, metodes un instrumenti kvalitātes vadīšanai, Daudzi no tiem ir izplatījušies un pierādījuši savu lietderību un efektivitāti. Lai panāktu izpratni par kvalitātes vadīšanu, vispirms nepieciešams noskaidrot kvalitātes jēdzienu – ko saprot ar terminu “kvalitāte”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1152480
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register