Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883121
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kvalitāte    3
1.  Visaptverošā kvalitātes vadība - TQM    5
2.  Izcilības modelis EFQM    7
3.  Darba vides un arodveselības pārvaldības sistēma OHSAS    10
4.  Vides pārvaldības sistēma ISO 14000    13
5.  Kvalitātes pārvaldības sistēma ISO 9000    14
6.  Pārtikas nekaitīguma un drošuma sistēma HACCP    18
  Izmantotie resursi    20
Extract

Kvalitāte
Kvalitāte ir produkta vai pakalpojuma īpašību kopums, kuras nosaka tirgus vai patērētājs, kur produkta konkurētspēju nosaka cena, pieprasījums un kvalitātes līmenis. Tomēr cena ne vienmēr garantē kvalitātes līmeni. Kvalitāte drīzāk ir attieksmes jautājums.
Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas būtiskākie aspekti
Populārākā un visplašāk pielietotā kvalitātes vadības sistēma (KVS) ir ISO 9001 standarta prasībām atbilstoša pieeja. Tas skaidrojams ar to, ka šī standarta prasības ir vienlīdz pielietojamas kā ražotājiem, tā pakalpojumu sniedzējiem un ir plaši pazīstams visā pasaulē. Otrs būtisks aspekts ir tas, ka šī sistēma tiek sertificēta, kā rezultātā uzņēmums saņem neatkarīgu savas sistēmas novērtējumu – sertifikātu. Šāds neatkarīgs atbilstības novērtējums potenciālajiem sadarbības partneriem un klientiem sniedz daudz lielāku pārliecību kā paša komersanta solījumi par to, ka uzņēmums spēs viņiem nodrošināt solītos rezultātus. Vēl viens ļoti būtisks aspekts ir prasības pēc KVS atbilstības dažādu tenderu un konkursu nolikumos. Daudzi lielie uzņēmumi atbilstību ISO 9001 standarta prasībām izvirza kā obligātu nosacījumu saviem piegādātājiem un apakšuzņēmējiem, jo tas atvieglo to vērtēšanu un pārraudzību. Tādā veidā šis brīvprātīgais standarts dažiem uzņēmumiem kļūst gandrīz par obligātu, ja viņi vēlas būt aktīvi tirgus spēlētāji.
Ir izveidojies diezgan pamatots priekšstats par to, ka kvalitātes vadības sistēmas ieviešana un sertificēšana ir dārgs process. Tomēr izmaksas ir iespējams samazināt, ja jau pašā sākumā, kad ir nolemts ieviest kādu no kvalitātes standartiem, tiek izvērtēts uzņēmuma personāls – darbinieku personīgās īpašības, darba spējas, noslodze, lai izvēlētos un apmācītu kvalitātes sistēmas vadītāju, kurš būtu atbildīgs par KVS ieviešanu un uzturēšanu uzņēmumā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1128197
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register