Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:172378
 
Evaluation:
Published: 13.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 49 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  BĒRNU LATVIEŠU VALODAS VĀRDU KRĀJUMA PILNVEIDOŠANAS PROBLĒMA PSIHOLOĢISKI PEDAGOĢISKAJĀ LITERATŪRĀ    5
1.2.  3 -4 gadus vecu bērnu psihofiziskā attīstība    5
1.3.  Runa 3 – 4 gadīga bērna attīstībā    8
1.4.  Latviešu valodas vārdu krājuma pilnveidošanas nosacījumi pirmsskolā    16
1.4.2.  Vides nodrošināšana    23
1.4.3.  Piemērotu mācību metožu un līdzekļu izmantošana latviešu valodas vārdu krājuma pilnveidē    23
2.  ROTAĻAS UN SPĒLES BĒRNA RUNAS ATTĪSTĪBAI    33
2.1.  Kustību rotaļas un spēles bērna runas attīstībai    33
2.2.  Pirkstiņrotaļas un spēles bērna runas attīstībai    35
3.  3 – 4 GADĪGU BĒRNU LATVIEŠU VALODAS VĀRDU KRĀJUMA PILNVEIDES IESPĒJAS IZMANTOJOT ROTAĻAS PIRMSSKOL    51
  NOBEIGUMS    55
  IZVĒLĒTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    56
Extract

NOBEIGUMS
Bakalaura darbs izstrādāts par rotaļas un spēles, rotaļas izmantošanas iespējām bērnu latviešu valodas vārdu krājuma pilnveidošanā pirmsskolas izglītības iestādē. 2009. gada rudenī tika veikts pētījums, kura mērķis bija teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt, kā izmantojot rotaļas 3 – 4 gadīgiem bērniem pilnveidot latviešu valodas vārdu krājumu.
Lai veiktu pētījumu tika izvirzīti uzdevumi:
5. Apgūt un analizēt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par 3 – 4 gadīgu bērnu attīstības īpatnībām, spēles būtību, funkcijām, veidiem, lomu spēlēm;
6. Izstrādāt secinājumus.
Pētījuma hipotēze bija, ka rotaļas veicina 3 – 4 gadīgu bērnu latviešu valodas vārdu krājuma pilnveidošanos.
Tātad iepazīstoties ar pedagoģiski psiholoģisko literatūru un veicot pedagoģisko eksperimentu savā darba vietā, pirmsskolas izglītības iestādē, autors secināja, ka:
1) Valoda nav iedzimta spēja, bet tā attīstās pakāpeniski vienlaikus ar bērna fizisko un garīgo attīstību. Bērnu attīstībai ir kopējs virziens, kas izriet no konkrētā vecumposmu īpatnībām, bet katram bērnam ir savs individuālais temps. Strādājot pirmsskolas izglītības iestādē autors novērojusi, ka bērni valodu neapgūst vienādi ātri un vienādā līmenī.
2) Katram vecumposmam ir savas raksturīgākās īpatnības, pedagogam jāzina bērnu psiholoģiskais raksturojums, lai radītu pozitīvā emocionālā gaisotnē nodarbību laikā.
3) Lai aktivizētu 3 - 4 gadus veciem bērniem latviešu valodas vārdu krājumu pedagogam jāizmanto dažādās pedagoģiskas metodes, viena no tām ir lomu rotaļa.
5) Lomu rotaļas un spēles laikā jāiesaista visi bērni, arī mazāk aktīvie. Pētījuma laikā autors secināja, ka lomu rotaļu izspēlēšanā var iesaistīt arī bērnu vacākus.
Tātad rotaļnodarbības ir labākais veids, kā audzināt, attīstīt un nodarbināt pirmsskolas vecuma bērnus. Pirmsskolas pedagogiem jāprot pasniegt zināšanas caur rotaļām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register