Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:665160
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  VADĪŠANAS PROCESA GALVENĀS LIKUMSAKARĪBAS    7
1. 1.  VADĪŠANAS PROCESA EKONOMISKIE, ORGANIZATORISKIE UN SOCIĀLPSIHOLOĢISKIE VADĪŠANAS PPRINCIPI    7
1. 2.  REKLĀMDARBĪBAS VADĪŠANAS PROCESA POSMU INFORMATĪVAIS NODROŠINĀJUMS    8
2.  REKLĀMDARBĪBAS VADĪŠANAS PROCESA BŪTĪBA UN ORGANIZĀTORISKĀS FORMAS    10
2.1.  REKLĀMDARBĪBAS PROCESA ORGANIZATORISKĀS    12
  FORMAS UN VEIDA IZVĒLE    12
2. 2.  REKLĀMDARBĪBAS PROCESU IETEKMĒJOŠIE APSTĀKĻI    14
2. 3.  REKLĀMADARBĪBAS PROCESA GALVENIE PRINCIPI    15
3.  REKLĀMAS IZMAKSU PLĀNOŠANAS POSMS    17
3. 1.  REKLAMAS BUDŽETA IZSTRĀDES METODES    18
3. 2.  METODES IZVĒLES STRATĒĢIJA    20
4.  INFORMĀCIJAS LĪDZEKĻU IZVĒLES UN NOVĒRTĒŠANAS POSMS REKLĀMDARBĪBAS VADĪŠANAS PROCESĀ    21
4. 1.  GALVENIE REKLĀMAS IZPLĀTĪŠANAS LĪDZEKĻI    22
  Pasta reklāmas trūkumi ir sekojoši:    28
5.  EFEKTIVITATES PROGNOZĒŠANAS POSMS    29
  REKLĀMDARBĪBAS VADĪŠANAS PROCESĀ    29
5. 1.  PROGNOZĒŠANAS NEPIECIEŠAMĪBA VADĪŠANAS    29
  PROCESA EFEKTIVITĀTES NODROŠINĀŠANĀ    29
5. 2.  PROGNOŽU IZSTRĀDĀŠANAS PAŅĒMIENI    30
6.  VADĪSANAS PROCESA EFEKTIVITĀTES NOVĒRTEJUMS    31
6. 1.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTES NOVĒRTĒŠANA    32
6. 2  REKLAMAS EFEKTIVITĀTES APRĒĶINĀŠANAS MOTODES    32
6. 3.  REKLĀMAS EFEKTIVITATES NOVĒRTĒSANAS VEIDI    33
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    35
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    37
Extract

Vizuālās reklāmas tendences katra laikmetā ietekmē kopējā tēlotājas un lietišķās mākslas situācija konkrētā vieta. Svarīga loma ir gan arhitektūras stiliem, gan populāriem mākslas žanriem, gan modes tendencēm apģērbā, interjerā, eksterjerā un citos dizaina virzienos. Mainās tekstu šriftu mode, tekstīlpreču apdrukas, skatlogu noformēšanas stils. Daudz atkarīgs arī no konkrētā reģiona kultūras tradīcijām un tautas skaistuma izpratnes un mentalitātes.
Pašreiz mūsu Latvijas situācijā jūtama tendence arvien vairāk integrēties eiropeiskajā vidē, un līdz ar to pārņemt Eiropas senāko kultūras zemju sasniegumus, piemērojot mūsu iespējām un konkrētajām vajadzībām. Latvijas jaunākas dizaina tradīcijas lielā mērā vienotas ar Skandināvijas reģiona tautu askētiski lakonisko skaistuma izpratni.
Mūsdienu pasaulē reklāmai ir atvēlēta ļoti liela loma. Līdz ar to pasaulē turpinās attīstība, katru dienu rodas jaunas idejas un iespējas un reklāma kļūst pilnvērtīgāka. Ar reklāmas palīdzību mēs attīstāmies, tā nepārtraukti ienes mūsu dzīvē dažādus jauninājumus.
Izlaiduma darba mērķis – izstrādāt teorētisko pamatojumu reklāmdarbības vadīšanas procesa posmiem, ka arī izstrādāt priekšlikumus sekmīgākai reklāmdarbības procesa vadīšanai.
Šī mērķa sasniegšanai nepieciešamas izpildīt vairākus uzdevumus:
1.Noskaidrot vadīšanas procesa galvenās likumsakarības.
2.Izvērtēt vadīšanas procesa organizatoriskās formas.
3.Izanalizēt lēmumu pieņemšanas posmus reklāmdarbības vadīšanas procesa.
4.Izdarīt reklāmdarbības procesa rezultātu prognozes.
5.Novērtēt reklāmdarbības procesa efektivitāti un iedarbību un izvēlēto mērķauditoriju.
Autors darbā izmantoja analīzes, grupēšanas un salīdzināšanas paņēmienus, lai izstrādātu teorētisko pamatojumu, izstrādātu prognozējumus un novērtētu reklāmdarbības vadīšanas procesu uzņēmumā.
Autors balstījies uz ziņojumiem, statistiskajiem datiem, semināru un konferenču materiāliem, kā arī izmantojis fundamentālo literatūru un periodiskos izdevumus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register