Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:756998
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu raksturojums    4
1.1.  Kultūras un sporta pasākumu būtība un organizēšana    5
1.2.  Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitātes    10
2.  Lielvārdes pilsētas iedzīvotāju un infrastruktūras raksturojums    13
2.1.  Lielvārdes iedzīvotāju raksturojums    14
2.2.  Lielvārdes pilsētas infrastruktūras piemērotības izvērtējums sporta un kultūras pasākumu organizēšanai    15
3.  Situācijas analīze par Lielvārdē notikušajiem kultūras un sporta pasākumiem    21
3.1.  Notikušo kultūras pasākumu Lielvārdē apskats    21
3.2.  Notikušo sporta pasākumu Lielvārdē apskats    23
3.3.  Izmantotās mārketinga aktivitātes 2013. gada populārākajos kultūras un sporta pasākumos    26
4.  Pētījums par Lielvārdes kultūras un sporta pasākumu popularizēšanai izmantotajām mārketinga aktivitātēm    32
4.1.  Pētījuma metodika    32
4.2.  Mērķauditorijas viedoklis par mārketinga aktivitātēm kultūras un sporta pasākumu popularizēšanā Lielvārdē    33
4.3.  Ekspertu viedoklis par mārketinga aktivitātēm kultūras un sporta pasākumu popularizēšanā Lielvārdē    41
  Secinājumi    44
  Priekšlikumi    45
  Izmantoto literatūras un avotu saraksts    46
Extract

Secinājumi
1. Lielvārdē kultūras un sporta pasākumu organizēšanai var tikt izmantotas 10 norises vietas, no kurām 7 ir iekštelpās un 3 brīvā dabā.
2. Novērojuma izpildes rezultātā identificētas 3 augstas, 6 vidējas un 1 zemas kvalitātes pasākumu norises vietas.
3. Apmeklētākie kultūras pasākumi Lielvārdē ir sekojoši: ikgadējie Lielvārdes pilsētas svētki, amatiermākslas kolektīvu koncerti un izstādes kultūras namā „Lielvārde. Apmeklētākie sporta pasākumi Lielvārdē: vīriešu virslīgas florbola spēles, kuras norisinās katru gadu no septembra – aprīlim, ikgadējās Lielvārdes sporta spēles un pasākums „Lieliskā balva” Lielvārdes un tuvākās apkārtnes skolēniem.
4. Lielvārdes pilsētas un tuvākās apkārtnes iedzīvotāju vairums par kultūras un sporta pasākumiem uzzina no ievietotās informācijas sociālajos tīklos un mutiski no draugiem, paziņām un ģimenes locekļiem.
5. Lai popularizētu kultūras un sporta pasākumus tiek izmantotas tradicionālās mārketinga aktivitātes un līdz šim nav izmantoti jauni un kreatīvi popularizēšanas veidi, piemēram, interesanti video un reklāmas klipi, lai piesaistītu potenciālo apmeklētāju uzmanību.
6. Kultūras un sporta pasākumu organizatori Lielvārdē uzskata, ka ne tikai mārketinga aktivitātes nosaka apmeklētību, bet arī pasākuma veids, programma un norises laiks. Tomēr bez mārketinga aktivitātēm neviens neuzzinātu par notiekošo pasākumu, tā oriģinālo programmu un izvēlēto norises laiku un vietu.
7. Pasākuma mārketinga aktivitāšu atdevi kultūras un sporta pasākumu organizatori Lielvārdē vērtē pēc šādiem kritērijiem: apmeklētāju skaits, ieņēmumi, informācija medijos, komentāri sociālajos tīklos, atsauksmes un publikācijas.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register