Klasē notiekušās diskusijas ir vēl viens laiks, kad skolotājs veicina skolēnu pašanalīzi. Bērnus var rosināt runāt par savu uzvedību klasē, savu attieksmi un savu zināšanu sniegumu. Lai grupu diskusijas būtu ražīgas un nebūtu haotiskas, pārāk satraucošas vai garlaicīgas, skolotājam jāizveido pozitīvs noskaņojums un jānodrošina bērna uzmanība.
Īpaša loma ir diskusijas procesā iesaistīto personu vecumam. Programmu un tēmas ieteicams izvēlēties atbilstoši skolēnu vecumam
Referātā ir apkopota teorija kā pielietot diskusijas metodi strādājot ar sākumskolas vecuma bērniem, kā attīstīt viņu izaugsmi. Ir daži ļoti nozīmīgi lēmumi, kas var ietekmēt diskusijas kvalitāti, tādēļ skolotājam ir svarīgi zināt un prast pielietot dažādus paņēmienus un metodes veicot grupu diskusijas, lai nepieļautu kļūdas, kas varētu mazināt skolēnu pašcieņu.
Darba mērķis ir izpētīt darba organizācijas formu – mācību diskusija, to pielietošanu sākumskolās klasēs.…