Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,36 (12%)
Discounted price*:
2,63
Purchase
Add to Wish List
ID number:317753
Evaluation:
Published: 07.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Zinātnes un tehnikas progress ne tikai liek skolai sistemātiski pārskatīt mācību saturu, padarīt to mūsdienīgu, bet dod skolotājam arī iespējas pilnveidot mācību metodes, atvieglināt skolēniem mācību vielas apguvi. Skolotāju rīcībā nonāk mūsdienīgi mācību līdzekļi: skaņu ieraksti, radio, televīzija, videofilmas, kas ļauj jebkurā stundas laikā ilustrēt skolotāja stāstījuma vai grāmatas tekstu.
Lai atteiktos no skolotāja monologa klasē, pārietu uz dialogu, skolēnu individuālo darbu, darbošanos mazās grupās, aktīvu darbību iegūto zināšanu tūlītējā izmantošanā, Latvijā notiek intensīva skolotāju kvalifikācijas celšana. Skolēni stundās kontaktējas ne tikai ar skolotāju, bet arī savā starpā, gūst iespēju izteikties, uzklausīt citu domas. Viņu domāšana ir nepārtraukti nodarbināta ar mācību materiālu. Ja skolotājs pieņem šo atziņu par mācību metožu efektivitāti, viņa pienākums ir izmantot to praksē, radīt situāciju, lai skolēns gūtu iespēju mācīt citu skolēnu. (Jurgena I.,2002, 105).
Uzskatu, ka darbs grupā, kur tiek izmantota diskusiju metode ir ļoti efektīva, jo tās galvenie mērķi ir veicināt kritiskas domāšanas spējas, demokrātiskas līdzdalības iemaņas un citas kognitīvas spējas un prasmes. Šī metode ir mazāk efektīva informācijas apguvei. Diskutējot grupā mēs gūstam daudz vērtīgas atziņas un nonākam kopīgi pie viena lēmuma – izdiskutējot un pasakot katrs savu viedokli. Parasti diskusijā drošāk iesaistās arī tie skolēni, kas baidās runāt klases priekšā- grupā viņš kļūst atvērtāks un droši izsaka savu viedokli, un, kad tas ir apstiprinājies pārrunu rezultāts, tad skolēns arī kļūst drošāks un izsaka savu viedokli, kad grupa atbild. Tādā veidā mēs iedrošinām runāt tos skolēnus, kas parasti nevēlas vai baidās runāt. To es saku no savas pieredzes, jo diskutējot grupā es gūstu pārliecību par diskutējamo tēmu, cenšos rast sarunu gaitā rezultātu un jūtos drošāka izteikt viedokli.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mācību metodes”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/317753

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register