Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:893536
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma informācijas centru darbība Latvijā no 1993. gada – 2001. gadam    4
2.  Madonas reģionālā tūrisma informācijas centra darbība    7
2.1.  Madonas RTIC attīstības vēsture    7
2.2.  Uzņēmuma būtība un mērķi    8
2.3.  Madonas reģionālā tūrisma informācijas centra funkcijas un pakalpojumi    10
3.  Darba organizācija uzņēmumā    12
3.1.  Uzņēmuma darba plānošana    12
3.2.  Tūristu apkalpošanas sistēma    14
3.3.  Personāls – tā vadīšana un kvalifikācijas celšana    15
4.  Tūrisma produkta virzīšana tirgū    17
4.1.  Tūrisma produkta veidošana    17
4.2.  Sadales kanāli    18
4.3.  Reklāmas stratēģija Madonas RTIC    19
5.  Madonas RTIC finansiālā darbība    21
6.  Madonas RTIC sadarbība ar citiem TIC un tūrisma uzņēmumiem    22
7.  Madonas reģionālā tūrisma informācijas centra SVID analīze    24
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Tūrisma attīstības galvenais mērķis ir Latvijas, kā ārvalstu tūristiem un vietējiem iedzīvotājiem pievilcīga ceļojuma galamērķa izveide, kurā tūrisms būtu labi organizēts, ekonomiski un sociāli efektīvs, videi draudzīgs un kopumā veicinātu pozitīva Latvijas tēla izveidi.[ ]
Tūrisms, tā ir ceļošana, kurā lietderīga atpūta apvienota ar sporta elementiem un zināšanu paplašināšanu. Tūrismu kā sistēmu ietekmē gan politika, gan ekonomika, tāpat arī fiziskie faktori. Būtiska loma kopējā sistēmā ir arī dabai, kultūrai un apkārtējai videi. Visi šie faktori ir savstarpēji saistīti un cits citu ietekmē. Tūrisma attīstības pamats ir dabas un cilvēka radītie resursi, uz kuru bāzes tiek veidota tūrisma infrastruktūra un tūrisma produkts.
Vissvarīgākā tūrisma industrijā ir informācija: lai cilvēks kaut ko gribētu apskatīt, viņam vispirms jāzina, ka šāda vieta eksistē. Pašvaldības ir vienīgās, kas ir ieinteresētas popularizēt visus interesantos objektus savā teritorijā, un to uzdevums ir padarīt savu pilsētu, rajonu viesiem interesantu, nodrošinot informāciju par sevi, kā arī par Latviju, ierīkojot pilsētas visredzamākajā vietā tūrisma informācijas centru, kurā katrs tūrists varētu iegūt visu nepieciešamo informāciju par šo pilsētu.
Darba mērķis ir veikt Madonas rajona padome Vidzemes reģionālā tūrisma informācijas centra darbības analīzi. Centra pilnais nosaukums ir Madonas Rajona padomes Vidzemes Reģionālais Informācijas Centrs. Vidzemes RTIC savu darbību veic pamatojoties uz Madonas novadpētniecības un mākslas muzeja saimnieciskās darbības normatīvo dokumentu pamata. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi:
- izpētīt tūrisma informācijas centru attīstību Latvijā no 1993. gada līdz 2001.gadam;
- izpētīt Vidzemes reģionālā tūrisma informācijas centra vēsturi;
- iepazīties ar uzņēmuma mērķiem, funkcijām un pakalpojumiem;
- izpētīt kā notiek tūrisma produkta veidošana, virzīšana tirgū;
- veikt tūrisma informācijas centra SVID analīzi.
Darbā izmantoti dažādi literatūras avoti, normatīvie akti, publikācijas un Vidzemes reģionālā tūrisma informācijas centra nepublicētie materiāli.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register