Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:258801
 
Evaluation:
Published: 26.11.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Pirmskolas vecuma bērni galvenokārt mācās pieskaroties objektiem un rīkojoties ar tiem. Skolēni rada trīsdimensiju attēlojumus mālā - reālus objektus, ainas, ainavas, kurām ir pievienota nozīme un emocionālas vērtības. Mālā gan pieaugušie, gan bērni auj šos attīstības slāņus sarežģītā biogrāfijas tīklā, veidojošas kinemātiskas ķermeņa atmiņas, satricinātas vai traumētas internalizētajās izturēšanās shēmas un autentiskāku impulsu un holistisku struktūru meklējumos. Katra roku kustība atstāj iespaidu malā. Katrs impulss iznīcina un rada vienlaikus. Lai izveidotu, nepieciešama drosme izveidot. Indivīdi kurus pārņem iznīcība zaudē spēju radīt. Viņi sasalst terora apstākļos. Mūsu dzīves kustības atspoguļojās ar katru nospiedumu, ko rokas atstāj mālā (Elbrecht, 2012.).
Datu bāzēs ir pieejami arī vairāki pētījumi par mālu kā alternatīvu terapiju, lai veicinātu dažādu problēmu, kā, piemēram, garīgās veselības aspektu, mazināšanos depresīviem cilvēkiem. Nan. Et al 2017. gadā veica pētījumu, kura laikā tika pierādīts, ka māla terapija var palīdzēt emociju regulēšanā un sniedzot labumu dažādiem pieaugušajiem garīgās veselības aspektu uzlabošanā (Nan et al., 2017).…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register