Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās-
Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1.1. | Reklāma | 3 |
1.1.1. | Reklāmas vēsture un attīstība | 3 |
1.1.2. | Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi | 5 |
1.1.3. | Reklāma televīzijā | 6 |
1.2. | Manipulācija | 7 |
1.2.1. | Jēdziena ‘manipulācija’ definīcijas ideja un vēsturiskā formēšanās | 7 |
1.2.2. | Reklāmās izmantotie manipulācijas paņēmieni | 8 |
1.2.3. | Negodīga reklāma | 11 |
Teorētiskās daļas kopsavilkums | 14 | |
2.nodaļa. | Pētījums un anketu datu analīze | 15 |
2.1. | Tabletes trauku mazgājamai mašīnai „Calgonit Quantum” | 15 |
2.2. | Jogurts „Actimel” | 15 |
2.3. | Zobu pasta „Paradontax” | 16 |
2.4. | Anketu datu analīze | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi | 26 | |
Literatūras un avotu saraksts | 27 | |
Pielikums | 28 |
Secinājumi un priekšlikumi
Apkopojot teorētiskajā daļā iegūtās atziņas par pētījumā apskatīto tēmu un izanalizējot praktiskā pētījuma iegūtos rezultātus, tiek nonākts pie secinājumiem, ka:
1. darba gaitā, izmantojot noteiktas darba metodes, ir izdevies realizēt darba radošo ieceri;
2. darbā izvirzītā hipotēze, ka reklāmās izmanto emocionālo metodi, ir pierādīta;
3. katram cilvēkam dzīves laikā ir izstrādājušies noteiktas emocijas par manipulējošajām reklāmām un to reklamētajiem produktiem; daudzas šādas emocijas ir izstrādājušās saskaroties ar šāda veida reklāmām;
4. vecums ir noteicošais faktors, kāpēc ievēro manipulācijas sadzīves TV reklāmās.
Priekšlikumi:
1. reklāmas speciālistiem vajadzētu pievērts lielāku uzmanību izmantotajiem tēliem, veidojot reklāmu;
2. manipulācijas reklāmās nav māksla, bet zinātne, tāpēc katram profesionālam reklāmas speciālistam jāpārzina reklāmu veidošanas paņēmieni, lai viņu radītā reklāma tiktu pozitīvi uztverta, interpretēta noteiktā mērķauditorijā;
3. izstrādājot kursa darbu, problēmu sagādāja neprecīzi izvēlētais darba objekts: lai atbildes būtu pārliecinošākas un būtu pamanāmas lielākas uztveres atšķirības, vajadzētu izvēlēties atbilstošākas respondentu vecuma grupas, piemēram, bērni, jaunieši, pieauguši un veci cilvēki. Izvēloties precīzāku darba objektu, precīzāk un pārliecinošāk pierādītos arī darba hipotēze;
4. turpmāk, pētot šo tēmu, svarīgi būtu jāpievērš uzmanību arī citiem faktoriem, piemēram, tautībai, dzīves vietai utt.
Kopumā tika izpildīti visi darba uzdevumi un hipotēze tika veiksmīgi pierādīta.
…
Saturs Ievads 2 1. nodaļa. Reklāma un manipulācija 3 1.1. Reklāma 3 1.1.1. Reklāmas vēsture un attīstība 3 1.1.2. Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi 5 1.1.3. Reklāma televīzijā 6 1.2. Manipulācija 7 1.2.1. Jēdziena ‘manipulācija’ definīcijas ideja un vēsturiskā formēšanās 7 1.2.2. Reklāmās izmantotie manipulācijas paņēmieni 8 1.2.3. Negodīga reklāma 11 Teorētiskās daļas kopsavilkums 14 2. nodaļa. Pētījums un anketu datu analīze 15 2.1. Tabletes trauku mazgājamai mašīnai „Calgonit Quantum” 15 2.2. Jogurts „Actimel” 15 2.3. Zobu pasta „Paradontax” 16 2.4. Anketu datu analīze 17 Secinājumi un priekšlikumi 26 Literatūras un avotu saraksts 27 Pielikums 28
- Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās
-
Reklāmas izpēte SIA "XXL"
Research Papers17 Management, Marketing, Advertising, Economics
- Reklāmas tirgus Latvijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas tirgus Latvijā
Research Papers for university20
-
Reklāmas izpēte SIA "XXL"
Research Papers for university17
Evaluated! -
Reklāmas kampaņas veidošana uzņēmumā
Research Papers for university14
Evaluated! -
Latvijas reklāmas un reklāmas tirgus attīstība
Research Papers for university45
-
Reklāmas projekti
Research Papers for university14