Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:304315
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Reklāmas projekti    3
  Reklāmas budžeta sastādīšana    4
  Reklāmas budžeta sadale    5
  Reklāmas ekonomiskā efektivitāte    7
3.  PR firmu pakalpojumi    9
  PR efektivitāte    11
  Kas nosaka PR efektivitāti    12
  PR darba ētikas normas    14
  PR kampaņas stratēģiskā plānošana    14
4.  Nobeigums    15
5.  zmantotā literatūra    16
Extract

Pēdējā laikā Latvijā paradās arvien vairāk uzņēmumu, kuri piedalās tirgū, ražojot vai pārdodot savu produkciju. Lai izceltu piedāvāto preci vai pakalpojumu, ka arī pievērst pircēju uzmanību, ir nepieciešama patērētāju informētība par uzņēmumu. Vislabāk to var sasniegt ar reklāmas palīdzību, t.i. īstenot noteiktu reklāmas politiku, kas ir vispiemērotākā uzņēmumam. Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama. Lai reklāma būtu efektīvāka tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt: iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē; erotika un erotiski skati; bērni un dzīvnieki. Bērni atstāj lielāku iespaidu uz sievietēm (jo īpaši uz esošajām mātēm) nekā uz vīriešiem; labs humors. Reklāma, kas pasniegta kā labs joks, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register