Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:190738
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Cita virzīšana
Tiek apsvērta arī iespēja piedalīties izstādēs Dānijā, kurā tiek popularizētas/tirgotas preces bērniem, ko uzņēmums izmanto jau pašreiz un ir piedalījies jau vairākās citu valstu izstādēs, kur viena no tām ir Dānijas vienīgā sauszemes robežvalsts Vācija. Piedalīšanās šajās izstādēs nebūs kā konkrētās kampaņas sastāvdaļa, bet gan kā ikdienišķs produkta popularizēšanas un eksportēšanas iespēju pasākums.

Kampaņas novērtējums
Protams, kampaņas primārā efektivitātes mēraukla – pārdoto velosipēdu skaits. Kampaņa tiks izvērtēta, balstoties uz interneta reklāmas kampaņas mērījumu rīka GemiusDirectEffect datiem, uzmanību pievēršot ne tikai tam, vai ir izpildījušies galvenie mērķi, bet sīki un smalki analizējot arī dažādus citus rādītājus – klikšķus, CTR (klikšķu attiecību pret ekspozīcijām), kampaņas mediju efektivitāti un iespēju optimizēt tos nākotnē. Tāpat rūpīgi tiks analizētas lietotāju darbības mājaslapā, jo īpaši, pirkuma izdarīšanas gaitas process, pievēršot uzmanību vietām, no kurām lietotāji pametuši pirkuma izdarīšanu. Tāpat tiks analizēts kampaņas „bounce rate” jeb rādītājs, cik no kampaņas mērķa lapas apmeklētājiem nav veikuši tālāk nevienu darbību, kas parādītu, ka kampaņas mērķa lapa nav attaisnojusi to cerības un bijusi lietotājiem nepievilcīga vai gluži pretēji, augsts iesaistes rādītājs norādītu uz veiksmīgu lapas dizainu un apmeklētāju interesi par produktu . Tāpat tiks analizētu arī kampaņas apmeklētāju sociāli demogrāfiskais profils, lai saprastu, vai kampaņa ir piesaistījusi vēlamo mērķa grupu. Tiks analizēti arī mediji, lai turpmākajām kampaņām varētu izvēlēties tos, kas deva lielāko atdevi/pirkumu skaitu, lai uzkrātu zināšanas, plānojot turpmākās kampaņas. Kampaņas gaitā tiks izvērtēti arī kampaņas vizuālie materiāli, jo pateicoties mūsdienu tehnoloģiju iespējām, veikt A/B testus, lietotāji paši pateiks priekšā, kuri baneri ir bijuši veiksmīgāki, t.i., kuri ir piesaistījuši vairāk uzmanības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register