Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga kompleksa plāns a/s "Latvijas Balzams"-
Mārketinga kompleksa plāns a/s "Latvijas Balzams"
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Uzņēmuma apraksts | 3 |
2. | Konkurences situācija | 3 |
3. | Segmentācija | 5 |
4. | Mārketinga stratēģijas izvēle un pamatojums | 5 |
5. | Patērētāju profila raksturojums | 6 |
Mērķa auditorija | 6 | |
Mērķa tirgus | 6 | |
6. | Produkts | 7 |
Produkta izvietojums Bostonas matricā | 8 | |
Produkta pocizionējums | 9 | |
Produkta dzīves cikls | 10 | |
Produkta apraksts pa līmeņiem | 10 | |
Zīmols | 11 | |
Iepakojums un dizains | 11 | |
7. | Cena | 12 |
Produktu pozicionēšanas karte | 12 | |
Cenas stratēģijas izvēle | 12 | |
8. | Vieta | 13 |
9. | Virzīšana | 14 |
Pārdošana | 14 | |
Reklāma | 15 | |
Sabiedriskās attiecības | 15 | |
10. | Cilvēki | 17 |
11. | Secinājumi | 17 |
Vietējā tirgū AS „Latvijas balzams” produkcija stabili ieņem līderpozīcijas, saglabājot tirgus daļu virs 40% mazalkoholisko dzērienu kategorijās.
Galvenie konkurenti zīmolu konkurencē:
SIA Jaunalko ražo degvīnus, kokteiļus, brendijus, kā arī citus stipros dzērienus (Kurland, Arsenitch, Dzirnavnieks, Džins Kurland, Armand u.c.).
SIA Liviko vecākais alkoholisko dzērienu ražotājs Igaunijā, kas piedāvā ļoti plašu un labi pazīstamu alkoholisko klāstu – vīni, drīkstošie vīni, brendiji, degvīni, vermuti, rumi, džini, uzlējumi, viskiji, balzāmi, konjaki, tekilas u.c. ( Cinzano Asti, Atlantis, Nemiroff, Cinzano Rosso, Cinzano Bianco, Tres Sombreros, Vana Tallin u.c.)
SIA Tridens Latvia ir uzņēmums, kas pārstāv un izplata tādus zīmolus kā Campari, Remy Martin, Courvoisier, Bols, Cointreau, Jagermeister, Sauza, Jim Beam, Ryssky Standart un daudzus citus .
SIA PRIKE Latvija ir strauji augošs uzņēmums, kas jau vairāk nekā desmit gadus Latvijā piedāvā pasaules vadošo ražotāju dzērienus. PRIKE uzticas tādi zīmoli kā Johnnie Walker, Bushmills, Smirnoff, Baileys, Captain Morgan, Jose Cuervo, Gordon’s, Guiness, Barton Guestier, Domaine Baron de Rothcshild (Lafite), Peter Lehmann, KWV, Zonin un Veuve Clicquot, Hennessy, Metaxa, Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Captain Morgan, Moet & Chandon, Gordons, un citi.
Galvenie konkurenti nozares konkurencē:
SIA Berlat grupa ražo degvīnus, kokteiļus, džinus, kā arī citus stipros alkoholiskos dzērienus (Troika, Dimants, Bonus, Neptūns, Akropolis, Minhauzens, Piparu rūgtais, Pablo u.c.).
SIA BPL Brands ražo degvīnu Expert un brendiju La Grue.
SIA Veta ražo degvīnu, brendiju, liķierus (Letonia, Brendijs Jubileja, Kafijas Pērle, Upeņu grāls u.c.). Ir ievērojami ar dažādajiem un dabīgajiem liķieriem (dzērveņu, ķiršu, upeņu).
SIA Interbaltija AG ir viena no Latvijas pieredzējušākajām un vecākajām alkohola importa kompānijām, kas piedāvā augstas kvalitātes vīnu, konjaku "Hennessy" un šampanieti "Moet & Chandon".
Galvenie konkurenti formu konkurencē:
Užavas Alus ražo un piedāvā dzīvo alu - gan tumšo, gan gaišo alu. Produkts nav pasterizēts.
A/S Aldaris ražo dažāda veida alu, sidrus, kokteiļus, kā arī citus bezalkoholiskos dzērienus un dzeramo ūdeni (Aldaris Lukss, Aldaris Gaišais, Zelta, Pilzenes, D-light, D-night, ZIP, Kiss, Lauku kvass, enerģijas dzēriens Battery, Vichy, Montavit u.c.). …
Mārketinga kompleksa plāns A/S „Latvijas Balzams” analīze (uzņēmuma,organizācijas apraksts, konkurence, segmentācija, klientu-patērētāju profils, mērķa tirgus un auditorija, produkts, zīmols, cena, vieta, virzīšana u.c.)
- Mārketinga kompleksa pielietojums mazumtirdzniecībā
- Mārketinga kompleksa plāns a/s "Latvijas Balzams"
- Tirgus izpēte uzņēmumam "Latvijas Balzams"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga kompleksa pielietojums mazumtirdzniecībā
Research Papers for university24
-
AS "Latvijas balzams" reklāma
Research Papers for university20
-
AS "Latvijas Balzams" tirgzinības vides izpēte
Research Papers for university24
-
AS "Latvijas Balzams" mārketinga politikas izstrādāšana. Rīcības plāns mārketinga politikas īstenošanai
Research Papers for university3
-
Atskaite par AS "Latvijas balzams"
Research Papers for university7