Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:963886
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  KĀ ATTIEKSMJU STRUKTŪRA (IMPLICITĀS UN EKSPLICITĀS) IETEKMĒ PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBU?    3
2.  KĀ PAŠNOTEIKŠANĀS TEORIJA (SELF-DETERMINATION THEORY) VAR TIKT PIELIETOTA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJĀ, LAI UZLABOTU PATĒRĒTĀJU MOTIVĀCIJU?    5
3.  KĀ DAŽĀDI FAKTORI IETEKMĒ PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBU ATTIECĪBĀ UZ MODES PRECĒM    7
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    9
Extract

1. KĀ ATTIEKSMJU STRUKTŪRA (IMPLICITĀS UN EKSPLICITĀS) IETEKMĒ PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBU?
Kotlers un Kellers (2006) patērētāju zināšanas aprakstīja kā: “Patērētāju zināšanas ir materiāls un izpratne, kas patērētājam ir par produktu vai pakalpojumu, kā arī viņa uzskati, attieksme un plāni attiecībā uz to."
Implicīta attieksme- relatīvi ilgstoša un vispārēja vērtējoša reakcija, par kuru cilvēks apzinās maz vai vispār neapzinās. (American Psychological Association, 2018)
Eksplicīta attieksme- samērā noturīga un vispārēja vērtējoša reakcija, ko cilvēks apzinās. (American Psychological Association, 2018)
Implicīta attieksme, salīdzinot ar eksplicītām ir daudz automātiskāka un balstās uz asociācijām atmiņā, kas ne vienmēr ir apzinātas. (Posavac, Kardes, & Hoeffler, 2012) Piemēram, cilvēkam var būt implicītas zināšanas par automašīnas zīmolu, nespējot paskaidrot, kāpēc viņš dod priekšroku šim zīmolam. Šāda attieksme tiek raksturota kā atmiņa, kas savieno priekšmetu ar jūtām vai idejām par šo lietu. Piemēram, mēs varam atcerēties jauku laiku parkā, kurā mēs izmantojām kādu produktu. Pozitīvās sajūtas kas saistītas ar parka atmiņām, var sasaistīt arī ar produktu, tikai tāpēc, ka lietojām to parkā, liekot mums ar to izveidot labas asociācijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register