Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,60 (12%)
Discounted price*:
4,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:844512
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2010.g. - 2011.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    5
2.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    13
2.3.  Reklāmas efektivitātes vērtēšana    14
3.1.  Uzņēmuma apraksts    15
3.3.  SIA „Forum Cinemas” reklāma    17
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Pielikumi    27
Extract

Secinājumi
1. SIA „Forum Cinemas” reklāma notur uzņēmuma tēlu, kā arī tā informē, atgādina un pārliecina gan jaunos klientus, gan arī jau esošos.
2. Visplašāk SIA „Forum Cinemas” savu pakalpojumu piedāvāšanā izmanto reklāmu un pārdošanas veicināšanu, kuru galvenais uzdevums ir informēt, piesaistīt jaunus klientus un veidot uzņēmuma tēlu.
3. Uzņēmums reklāmas izplatīšanai visbiežāk izmantoto iekšējo reklāmas vidi, internetu, radio, vides reklāmas, kas neprasa lielus naudas līdzekļus.
4. Ļoti plaši uzņēmuma reklāmai tiek izmantotas dažādas interneta lapas un sociālie interneta tīkli. Taču populārākais interneta portāls, kurā cilvēki var iegūt visplašāko informāciju par uzņēmuma aktivitātēm un jaunumiem ir SIA „Forum Cinemas” mājas lapa.
5. Pēc pētījuma rezultātiem var secināt, ka klientu galvenie izvēles faktori ir atrašanās vieta un pakalpojumu cena, kas ir mainīga. Līdz ar to, efektīvas komunikācijas veidošanai ar klientiem, SIA „Forum Cinemas” izmanto dažādus IMK elementus.
6. Pēc aptaujas datiem autore secina, ka uzņēmuma reklāma ir veidota veiksmīgi, tā ir saprotama un tās sniegtā informācija ir patiesa.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,14 €
Work pack Nr. 1356987
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/844512

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register