Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,63 (14%)
Discounted price*:
3,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:659556
Evaluation:
Published: 06.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mārketinga koncepcijas uzdevums    3
2.  Situācijas analīze    3
2.1.  Problēmas nostādne    3
2.2.  Mūsu tirgus    3
2.2.1.  Tirgus definēšana    3
2.2.2.  Tirgus lielums    3
2.2.3.  Tirgus produkta stratēģija    4
2.2.4.  Tirgus piesātinātība    4
2.2.5.  Tirgus attīstība    5
2.3.  Mūsu klienti    5
2.3.1.  Iepirkšanās motīvi    5
2.3.2.  Piedāvātāju imidžs    5
2.3.3.  Atpazīstamība – tā klientu vidū nav, jo esam uzņēmums no Latvijas, kas atvērs sava ūdens atrakcijas parka filiāli Palangā, Lietuvā    5
2.4.  Mūsu uzņēmums un piedāvājums    5
3.  Mārketinga mērķi    6
4.  Mērķa grupa    7
5.  Mārketinga stratēģija    7
5.1.  Produktpolitika    7
5.1.1.  Mūsu uzņēmuma sortiments    11
5.1.2.  Produkta diferencēšanās    12
5.1.3.  Produkta pārdošanas veicinošie faktori    13
5.1.4.  Nometnes- stratēģija, kā palielināt apgrozījumu darba dienās    14
5.2.  Cenu politika    15
5.3.  Distribūcijas politika    16
5.4.  Komunicēšanās politika    17
6.  Plānošana    19
6.1.  Pasākumu detaļas    19
6.2.  Budžeta plāns    20
6.3.  Laika sadalījums    22
7.  Kontrole    23
  Pielikums    24
Extract

7.Kontrole
Atpazīstamības paaugstināšana
Tā, kā esam enerģiska atpūtas bāze, kas vērsta uz sadarbību. Mums ir zinoši cilvēki, kuri domā kā uzņēmēji. Mēs vēlamies, lai cilvēki izbauda maksimāli labi savu brīvo laiku.
Lai veicinātu atpazīstamību, mūsu uzņēmums piedāvātu pēc iespējas vairāk dažādas atlaides konkrētos laika periodos. Rīkotu dažādas sacensības izmantojot mūsu piedāvātās atrakcijas. Par labiem sacensību rezultātiem dalībniekus apbalvotu, tādejādi radot interesi piedalīties.
Reklāmas izveidot katrā darbības sezonā citas, lai cilvēkos radītu interesi atpūtai pie ūdens. Un izmantot mūsu sniegtos pakalpojumus.
Reklāmu rullīšus izveidot dažādu, piemēram, reklāmas rullis tiktu veidots sludinājuma veidā un mūzika tiek izmantota kā palīgs konkrēta noskaņojuma veidošanai – enerģiskums, jautrība. Ar minimālisma palīdzību, panākta nedalīta uzmanība tekstam, tikai, viena runātāja vietā ir divi, kas atsvaidzina tekstu un padara to vieglāk uztveramu.
Sniegt dažādas intervijas dažādiem žurnāliem iesaistot tajās mūsu esošo klientus. Ja intervēs mūsu klientu, kas mūsu atpūtas bāzi izmanto, tas iedarbosies uz cilvēkiem efektīvāk, tādejādi izraisīt citiem cilvēkiem interesi apmeklēt „Taifūnu”.
Vēl atpazīstamību varētu veicināt rīkojot dažādus konkursus, piemēram, eseju konkurss jauniešiem, kuras tēma varētu būt „ūdens”. Tad izvēloties trīs labākās esejas, balvā varētu būt dāvanu karte mūsu atpūtas bāzē. Rīkojot dažādus konkursus mēs kļūtu atpazīstamāks uzņēmums

Tā tad mūsu atpazīstamības paaugstināšanas rīki ir:
1. Atlaides
2. Sacensību rīkošana
3. Reklāma
4. Konkursi

Mūsu darbība vērsta uz patērētāju, veicot anketēšanu, katrā darbības gadā un atjaunojot mūsu sortimentu un uzklausīt patērētāju ierosinājumus, mēģināsim radīt draudzīga un pozitīva uzņēmuma imidžu.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga koncepcija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/659556

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register