Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143888
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga pētījumi
Mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze
Dotajam nelielam uzņēmumam labāk pielietot metodi SWOD/SVID - uzņēmuma stipro un vājo pušu noteikšanai, un tirgus iespēju un draudu noteikšanai, tāpēc ka metodika STEP/PEST, kuras analīze pamatojas uz sociālo, tehnoloģisko, ekonomisko un politisko faktoru analīzi, vairāk piemērota lielām akciju sabiedrībām, kur tiek prasīta daudz detalizētāka mārketinga izpēte trūkumu konstatēšanai.
Sekojot uzņēmuma darbības gaitai, sakrājot informāciju par konkurentiem un iepazīstoties ar uzņēmuma finansiāliem dokumentiem. Salīdzinājām savākto informāciju par SIA „RENTE” ar konkurentiem SIA Lielscelš 5, SIA ACB, SIA Ziemeļcelš.
Konkurentus salīdzinājām pēc šādiem radītājiem:
Darbinieku skaitu
izmantoto tehniku
salīdzinājām cenas līdzīgiem objektiem
pieredze dotajā nozarē
pastāvīgo klientu esamību
finansiālus rādītājus (apgrozījumu; tiešus, netiešus izdevumus; likvidnostj predprijatija; rentabilitātes rādītājs)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register