Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:510740
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vēsture    3
2.  Uzņēmuma vērtības    5
3.  Produkta raksturojums    6
4.  Produkcijas kvalitāte    9
5.  Konkurentu raksturojums    11
6.  Mērķtirgus noteikšana    11
7.  Realizācijas kanāli    13
8.  Cenu veidošanās    13
9.  Preces virzīšana tirgū    14
Extract

Domāju, ka visslābāk ir reklāma pa televizoru un veikalos preces vietā, kā arī mutiskā reklāma. Neskatoties uz to, ka visiem apnikušas reklāma televīzijā, to tomēr daudzi skatās un viņa tos arī ietekmē. Lielveikalos parasti ir bukletiņi ar atlaidēm, tieši tur varētu parādīties produkcija. Varētu izmantot degustācijas veikalos kad paradās jauns produkts, lai cilvēki varētu to pagaršot. Parasti cilvēkus piesaista jauns produkts un iepazīstināšanas cena ir zema, lai cilvēks pierastu un pēc tam paceļ cenu. Ļoti lielu lomu spēlē, kad atbalsta kādas sporta spēles vai sacensības, jo tad nepārtraukti reklamē pa televizoru uzņēmuma reklāmas.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register