Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:848431
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Noieta veicināšanas pasākumi
Veicināšana ir neatņemama mārketinga stratēģijas daļa, proti, kas norāda to kādā veidā uzņēmums piedāvāto pakalpojumu virzīs tālāk tirgū, lai tas būtu ienesīgāks un atpazīstamāks. Veicināšanas pasākumi:
1. Visu mediju līderis uz doto brīdi ir internets, kuru arī izmanto visplašāk gan, patērētājs (klients) , lai iegūtu savu kāroto produktu, kā arī uzņēmējs, kurš piedāvā savu produktu klientiem. Tāpēc jānodrošina vislabākā informācija par ŪRC un tā sniegtajiem pakalpojumiem tieši internetā;
2. Piedāvājot īpašas atlaides, izmantojot ŪRC sniegtos pakalpojumus, atraktīva cenu politika;
3. Piedalīties tūrisma izstādēs, gadatirgos, starptautiskos semināros, popularizējot ŪRC kā tūrisma vietu un reizē popularizējot arī Jēkabpils un Latvijas vārdu;
4. Uzturēt un papildināt uzņēmuma mājas lapu un nodrošināt SIA „Reāls” publicitātes pasākumus citās ar tūrismu saistītās interneta vietnēs;
5. Izdot ŪRC informatīvos materiālus;
6. Saglabāt profesionālu un atsaucīgu personālu ar laipnu apkalpošanu, kas veidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu un liktu klientiem atgriezties vēl un vēl ŪRC, jo ļoti būtiska reklāma uzņēmumam ir tieši mutvārdu reklāma, kad klienti izstāsta savu pieredzi draugiem un radiniekiem.
7. Izmantot atraktīvas atlaides un īpašus piedāvājumus vasara laikā, lai arī tad klienti nezaudētu interesi apmeklēt ŪRC, tā vietā izvēloties vienkārši atpūtu pie dabas un ūdens.

Ierosinājums noieta veicināšanai nākotnē:
1. Izmantot tiešā pasta pakalpojumus, tādejādi radot ciešāku, tuvāku un personīgāku pieeju klientam ar uzņēmumu, radot sajūtu, ka tam ir svarīga klientu labsajūta.
No uzņēmuma pakalpojumu noieta veicināšanas pasākumiem lielā mērā būs atkarīgs arī pieprasījums pēc tiem. No tā cik veiksmīga un piesaistoša būs pakalpojumu reklāma atkarīga arī publikas atsaucība un, ja reklāma būs neveiksmīga, atsaucība var būt arī negatīva. Reklāmai jābūt pārdomātai un efektīgai, jo tā ne tikai piesaista klientus, bet arī zināmā mērā veido uzņēmuma tēlu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register