Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:699978
 
Evaluation:
Published: 06.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Visilgākais laiks būs interneta reklāmai, kas ir reklāmas vislētākais veids. Reklāma uz kurjera mašīnas arī būs uz visu laiku, kamēr uzņēmums sniegs šo pakalpojumu. Vides reklāma būs ievietota tieši pirms 8. marta, kad ir liels puķu pieprasījums un ir paredzēts to nenoņemt līdz jūnija beigām, kad būs izlaidumi. Laikrakstu sludinājumiem arī ir tāds pats princips.
Ka arī jauns eksterjera izskats var kļūt par dekoratīvo reklāmas līdzekli.

Reklāmas kampaņas novērtēšanas principi
Reklāmas kampaņas novērtēšanu varētu uzskatīt par viskritiskāko kampaņas plānošanas posmu. Šis posms ir domāts, lai nodrošinātu vērtīgas zināšanas nākotnei.
Novērtēšana sastāv no diviem posmiem:
Pagaidu novērtēšana, kas dod iespēju pārstrādāt un sakārtot kampaņu pirms pabeigšanai, lai paaugstinātu tās efektivitāti. Tā ļauj iegūt ciešāku saikni starp reklāmas mērķiem un paredzamajiem kampaņas rezultātiem.
Iziešanas novērtēšana – tā notiek kampaņai beidzoties. Ir iespējamas arī dažādas pēc kampaņas pārbaudes.
Galvenie kritēriji:
- pārdoto preču apjoma pieaugums
- pircēju, kas atpazīst preci, skaita pieaugums.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register