Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:818791
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedriskās attiecības    4
2.  Mārketinga sabiedriskās attiecības    6
3.  Skatījums nākotnē    8
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Nobeigums
Būtībā gan mārketinga sabiedriskās attiecības, gan sabiedriskās attiecības, kādas cilvēki tās pazina sākumā, savā starpā ir diezgan saistītas. Galvenā atšķirība, ka mārketinga sabiedriskās attiecības vairāk fokusējas uz pašu produktu un organizācijas panākumiem un, iespējams, ne tik daudz uz piesardzību un klientu vēlmēm.
Ja pieņem, ka turpmāk bizness un konkurence tikai pieaug. Tāpat arī patērētāju prasības un standarti. Vērtīgākas uzņēmumam varētu būt mārketinga sabiedriskās attiecības. Galvenokārt stratēģijas dēļ.
Jautājums šeit vairs nav par to – kurš kuru, jo arvien vairāk uzņēmumi savā komunikācijā izmanto stratēģiskākas metodes, lai piesaistītu vairāk klientu, stāstītu par savu piedāvājumu un vispār – veidotu savu tēlu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register