Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:932843
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ABSTRACT    3
  SATURA RĀDĪTĀJS    4
  IEVADS    5
1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    7
1.1.  Mārketinga jēdziens un mārketinga MIX elementi    7
1.2.  Mārketinga stratēģijas izstrādes process    12
1.3.  Mārketinga stratēģijas veiktspējas rādītāji (KPI)    18
2.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    23
2.1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    23
2.2.  Uzņēmuma mērķa tirgus un biznesa ambīcija    26
2.3.  Uzņēmuma mārketinga aktivitāšu raksturojums    28
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS PILNVEIDE UZŅĒMUMĀ    30
3.1.  Pētījuma metodoloģija    30
3.2.  Aptaujas rezultātu interpretācija    32
3.3.  Mārketinga stratēģijas pilnveides piedāvājums    39
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    44
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    47
  PIELIKUMI    49
Extract

Biznesa un mārketinga stratēģijas ir būtiska loma uzņēmuma biznesa attīstības procesā un
veiksmīgu finanšu rezultātu sasniegšanā.
Plānota pieeja mārketingam palīdz uzņēmumam noteikt skaidrus mērķus, pamatojoties uz
pašreizējo situāciju, ar kādu tas saskaras. Stratēģija nosaka, kā šie mērķi tiks sasniegti, tostarp
mērķa tirgus, uz kuru jākoncentrējas, un uzņēmuma pozicionēšana.
Mārketinga stratēģijas galvenais mērķis ir sasniegt un paziņot ilgtspējīgas konkurences
priekšrocības salīdzinājumā ar konkurējošiem uzņēmumiem, izprotot patērētāju vajadzības un
vēlmes.
Uzņēmums MeatMe darbojas ēdināšanas nozarē, piedāvājot ekskluzīvus steikus. Latvijā
uzņēmums jau ir pazīstams ar savu kvalitatīvās gaļas produkciju kopš 2014.gada. Tā pamata
darbību var iedalīt vairākos blokos – veikals, vairumtirdzniecība, piegāde, restorāns. Strādājot pēc
šāda koncepta, uzņēmums ir nodrošinājis saviem klientiem un sadarbības partneriem pilna cikla
pakalpojumu – no iespējas iegādāties noteiktu preci privātpersonu vajadzībām līdz piegādes
nodrošināšanai saviem sadarbības partneriem.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register