Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:887914
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGS, TĀ BŪTĪBA UN MĒRĶI    4
2.  MĀRKETINGA VIDE    6
  Konkurences veidi    7
3.  MĀRKETINGA 4 PAMATELEMENTI    8
4.  INTERNETA MĀRKETINGS JEB REKLĀMA INTERNETĀ    11
5.  MĒRĶA TIRGUS    12
6.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA UN TIRGUS SEGMENTĀCIJA    13
7.  MĀRKETINGA KONCEPCIJA UN TĀS RAŠANĀS    14
8.  PREČU ZĪMES POPULARITĀTE VAI NEPIECIEŠAMĪBA    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    19
Extract

Parasti ar mārketingu identificē tikai pārdošanau, tirdzniecību, reklāmu. Protams, ka produktu pārdošana ir svarīga, taču tā nav vienīgā mārketinga funkcija. Pirms pārdošanas ir:
• jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums;
• jāizstrādā jauno produktu projekts;
• jānosaka cenas;
• jāorganizē šī produkta pārdošana atbilstoši pieprasījumam;
• jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums;
• ar dažādiem reklāmas paņēmieniem sākas produktu virzīšana uz konkrētu mērķtirgu.
Lai labāk izprastu mārketinga būtību, vajadzētu nedaudz iepazīties ar tā elementiem:
• vēlmes – tā ir cilvēka iekšēja tieksme pēc kaut kā;
• vajadzības – ir vēlmju īpaša forma – tās ir prasības pēc kaut kā. Tās ir atkarīgas no sabiedrības sociālkultūras līmeņa un cilvēku personiskajām īpatnībām;
• pieprasījums – naudas izteiksmē izteikta vajadzība;
• produkts – viss, kas radīts darba rezultātā. Tas ir tas, kas var apmierināt patērētāju vajadzības;
• patērētāju vērtējums – atzinums par produkta vērtību atbilstoši konkrētas vajadzības apmierināšanas pakāpei;
• maiņa – vēlamā produkta iegūšana maiņas procesā pret citu produktu vai maksāšanas līdzekļiem;
• darījums – vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteiktus maiņas nosacījumus;
• tirgus – esošo un potenciālo pārdevēju un pircēju kopums, kas noteiktā vietā piedāvā un pieprasa preces.
Mārketinga darbība skar šādas interešu grupas: pārdevēji, pircēji, sabiedrība. Visām minētajām grupām var būt pretrunīgi mērķi un intereses. Mārketinga nozimīgākie mērķi:
• patēriņa palielināšana;
• patērētāju vajadzību un vēlmju apmierināšana;
• produktu izvēles dažādība;
• dzīves līmeņa paaugstināšana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register