Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251414
 
Evaluation:
Published: 09.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Pētījuma objekts – LR reģistrēti uzņēmumi, kas darbojas tūrisma nozarē. Pavisam izvēlētas 150 respondenti (ceļojumu aģentūras, tūrisma informācijas centri, attīstības aģentūra). Nedēļas laikā tika gūti pozitīvi rezultāti, un atbildēja 61 respondents
Darba mērķis ir izpētīt mārketinga un reklāmas nozīmi tūrisma produkta virzīšanā, attīstību un īpatnības.
Tika izvirzīta hipotēze – zināšanās par pakalpojumu mārketingu un pareizā reklāma palīdz tūrisma uzņēmumam virzīt tūrisma produktu.
Lai sasniegtu darbā iztīrīto mērķi, autori ir izvirzījuši sekojošus uzdevumus:
1)veikt aptauju un sasniegt pozitīvus rezultātus;
2)apkopot datus un sniegt priekšlikumus un secinājumus.
Galvenās pētījuma metode ir salīdzinājuma metode, teorētiskā analīze un aptaujas forma..
Reklāma spēj mūs pārliecināt, ka kāda prece ir labāka par citā un ka bez tās mūsu dzīve nebūs pilnvērtīga. Mārketinga pasākumi izvērtē kam veltīt šo reklāmu, kā labāk pasniegt esošo informāciju pircējam. Darba autori veica pētījumu, lai saprastu kā Latvijas ceļojumu aģentūras pielieto mārketinga pasākuma kompleksu savā darbā, kādus reklāmas laukumus viņi izmanto. Elektroniski autori aizsūtīja aptaujas anketu ceļojumu aģentūrām, tūrisma informācijas centriem, attīstības aģentūrai, pavisam 150 anketas. Nedēļas laikā tika gūti pozitīvi rezultāti, un atbildēja 61 respondents. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register