Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:667217
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    3
1.1  Uzņēmuma darbības virzieni un vispārējie rādītāji    3
1.2  Uzņēmuma mārketinga politika un izmantotie mārketinga veidi    4
1.3  Uzņēmumā izmantotās koncepcijas stratēgijas izstrādē    4
2.  Uzņēmuma Mārketinga informācijas sistēma    5
2.1  PESTE analīze uzņēmumam    5
2.2  SVID analīze uzņēmumam    6
2.3  Informācijas vākšana, apstrāde un interpretācija uzņēmumā    7
3.  Uzņēmuma konkurences monitorings    8
4.  Uzņēmuma produkta/pakalpojuma patērētājs    9
4.1  Uzņēmuma patēriņa tirgus raksturojums    9
4.2  Tirgus segmentācija    9
4.3  Uzņēmuma mērķtirgus    9
5.  Uzņēmuma produkts/pakalpojums    10
6.  Cenu politikas analīze uzņēmumā    12
8.  Sadales kanāluizvēles analīze un tās pamatojums    13
8.  Virzīšanas jeb mārketinga komunikācijas stratēģijas novērtējums    13
9.  Uzņēmuma mārketinga audits    14
  Priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai    14
Extract

Uzņēmuma darbības virzieni un vispārējie rādītāji
SIA “RIPO INTERNATIONAL LTD” ir 1995. gadā reģistrēts uzņēmums ar ierobežotu atbildību,
kura darbības veids ir -metāla durvju un logu ražošana, pēc NACE klasifikācijas. Uzņēmuma
produkcijas veidi:
• garāžu vārti,
• ruļļu slēģi logiem,
• insektu sieti,
• sētu vārti,
• jumtu apdare,
• krāsa,
• stikli (Industrija, 2020).
Uzņēmuma reģistrētais pamatkapitāls-67 480 00 EUR. Uzņēmumā strādā aptuveni 50
cilvēki. Patiesie labuma guvēji ir Ēvija Arente, Guntars Semberts un Uģis Arents, kurš ieguldījis
lielāko pamatkapitāla daļu jeb 36,9 % no kopējiem ieguldījumiem pamatkapitālā. Pēc šiem
rādītājiem šis uzņēmums ir pieskaitāms pie maza lieluma komercsabiedrības (Lursoft, 2020).
Uzņēmums savu produkciju eksportē uz tādām valstīm kā – Lietuva, Igaunija, Lielbritānija.
Materiāli, lai veidotu šīs preces galvenokārt tika iepirktas no Krievijas un Baltkrievijas. Taču šobrīd
uzņēmums ir jaunu piegādātāju meklējumos saistībā ar situāciju pasaulē. Uzņēmumam šis būs
izaicinājums un iespējams arī produktu cenas palielināsies, jo iepērkot no citām valstīm preces ir
pieļaujams līdz pat 30% uzcenojums salīdzinot ar iepriekšējiem pārdevējiem. Neskatoties uz to
uzņēmums darbojas veiksmīgi un skatoties uz pagātni uzņēmuma finanšu rādītāji uzlabojas. …

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register