Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:493072
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Mārketinga vides analīze    3
1.1.  Mārketinga mikrovides analīze    3
  Uzņēmums, tā darbības raksturojums    4
  Piegādātāji    4
  Starpnieki    5
  Konkurenti    6
  Pircēji    8
  Mārketinga makrovides analīze    8
  Ekonomiskā situācija    8
  Demogrāfiskā situācija    12
1.2.3  .Politiskā, tiesiskā situācija    14
  Tirgus ietilpības novērtēšana    14
  SVID analīze    15
2.  Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    19
2.1.  Tirgus segmentēšana    19
2.1.  Mērķa tirgus noteikšana un pozicionēšana    20
2.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    20
2.4.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    21
2.5.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    23
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    26
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras saraksts    30
Extract

SIA „Gasell Latvia” nodarbojās ar somu vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību. Šodien, lai uzņēmums spētu veiksmīgi strādāt un attīstīties tirgū asas konkurences apstākļos, nepieciešams veikt mārketinga pasākumus, kuri pēta patērētāja vajadzības.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai izvēlētos sadales kanālus ar vislielāko atdevi, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus.
Izmaksas par mārketinga darbību veido apmēram 50% no produkta cenas. Tas noteikti atmaksājas, jo produkta vērtība pieaug. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību, nosakot pircēju loku, viņu vēlmes un vajadzības, radot īsto produktu par īsto cenu, izmantojot īstas izplatīšanas un informēšanas metodes.
Par mārketinga atskaites punktu kļūst klients, kuram ir vēlmes, vajadzības un izvēles iespējas un, kurš ar savu lēmumu nopirkt rada ienākumus uzņēmumam. Ja visas uzņēmuma struktūrvienības koncentrējas klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanā, tad tam jāstrādā vienam, nevis dažādiem mērķiem, un mārketings ir saistviela, kas satur uzņēmumu un liek tam darboties noteiktā virzienā.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt SIA „Gasell Latvia” mārketinga plānu somu realizēšanai.
Mūsu darba uzdevums ir veikt Latvijas somu tirgus pētījumu un SIA „Gasell Latvia” vietu tajā. Izmantojot ekonomisko, ekonomiski matemātiskās metodes, tabulas un grafiskās metodes. Par pētījuma avotiem tika ņemti vispārējā un speciālā literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, uzņēmuma nepublicētie materiāli un interneta resursi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1202725
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register