Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:778026
 
Evaluation:
Published: 14.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma darbības vide    4
1.  Uzņēmuma makrovide    5
2.  Uzņēmuma mikrovide    6
3.  Nozares analīze    8
1.  Portera piecu spēku modelis    8
4.  Konkurences novērtēšana    11
1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    11
2.  General Electric modelis    12
3.  Bostonas konsultantu grupas matrica    13
5.  Tirgus ietilpība    15
6.  SVID (SWOT) analīze    16
7.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    20
1.  Segmentēšana    20
2.  Mērķa tirgus    20
3.  Pozicionēšana    21
8.  Veiksmes atslēga    23
9.  Pircēju rīcības modelis    24
10.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    27
11.  Plāns pirmajam gadam    28
12.  Secinājumi    30
13.  Bibliogrāfiskais saraksts    31
Extract

Ievads
Bizness, kas saistīts ar tūrismu ir viens no tiem, kuriem ir ļoti lielas izaugsmes iespējas Latvijas tirgū, tāpēc arī mūsu uzņēmums ir nolēmis darboties šai nozarē.
Ikviena Latvijas pašvaldība liek cerības uz to, ka attīstoties mūsu valsts infrastruktūrai, attīstīsies arī tūrisms. Virkne dažnedažādu rādītāju liecina, ka mūsu zemē netiek izmantota ne puse no iespējām, ko tūrisma industrija mums varētu nest. Šobrīd tūrisma īpatsvars valsts IKP ir 16%, bet tas varētu pat dubultoties, tā nesot papildus līdzekļus gan valstij, gan privātajiem sektoriem. Tūrisma nozares attīstība nodrošinātu arī jaunu darba vietu izveidošanos, jo pašlaik tūrisma nozarē Latvijā ir nodarbināti tikai 0.34% no strādājošajiem un vēl 6%, kuri darbojas ar tūrismu saistītās nozarēs.
Pakalpojumu nozare, kurā ietilpst arī tūrisms, ar katru gadu ieņem aizvien svarīgāku lomu Latvijas ekonomikā, tāpēc ir izdevīgi attīstīt tūrismu arī mūsu izvēlētajā Latgales reģionā, jo konkurentu skaits ir salīdzinoši niecīgs un vide jaunam biznesam draudzīga.

Mūsu mērķis ir izpētīt atpūtas bāžu tirgu Latvijā un noskaidrot kādas ir biznesa attīstības iespējas šai nozarē un kādas darbības jāveic, lai veiksmīgi gūtu peļņu šai nozarē.

Mūsu uzdevumi:

1. Iepazīties un izpētīt materiālu par mārketinga plānu veidošanu.
2. Izanalizēt, kas ir pats svarīgākais, lai veiksmīgi darbotos šai nozarē.
3. Iepazīties ar uzņēmuma mārketinga vidi un konkurentiem.
4. Izveidot detalizētu plānu uzņēmuma veiksmīgai darbībai un attīstībai pirmajā darbības gadā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register