Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināšanu ietekmējošiem līdzekļiem

     

    Research Papers12 Politics, Sociology

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,52 (13%)
Discounted price*:
3,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:462960
Author:
Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2008.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Masu komunikācija    3
  Masu Informācijas Līdzekļi    4
  „Ceturtā vara”    5
  Masu mediju ietekme uz politiku    7
  Masu mēdiju ietekme politisko kampaņu laikā    9
  Mēdiju daudzveidība Latvijā    9
  Masu politiskās komunikācijas attīstība Latvijā    10
  Masu mediju attieksme pret politiķiem    11
  Masu mēdiju ietekmes negatīvās sekas    14
Extract

Masu komunikācija mūsdienās aizņem svarīgu vietu daudzās cilvēku darbības jomās. Tā ir centrālā daļa, ekonomikas institūciju struktūrā, nozīmīga politisko, reliģisko un izglītības institūciju īpašība. Mediji eksistē kā sistēma, pildot svarīgas funkcijas visas sabiedrības interesēs. Kamēr mediji apmierinās sabiedrības vajadzības, tās ieņems svarīgu vietu mūsu dzīvē. Masu produkcijas ziņas iekļauj sevī ziņu pastāvīgu atkārtošanu. Mediji veido masu viedokļus, vajadzības, attieksmes un ticības, ietekmē cilvēku uzvedību.
Indivīda dalība masu komunikācijas procesā neaprobežojas tikai un vienīgi ar masu informācijas līdzekļu ziņojumu uztveršanu. Nozīme ir arī atmiņai, informācijas interpretācijas, personīgā viedokļa konstruēšanas iespējām, kā arī informācijas «ražošanai» (komunikācijas procesa atgriezeniskā saite) un izplatīšanai (retranslācija, ar masu informācijas līdzekļu starpniecību uztvertās informācijas apspriešana ar citiem komunikācijas procesa dalībniekiem).1 Tādējādi uzskatu, masu komunikācijas procesu pamatoti varētu dēvēt par sociāla rakstura darbību, kas absolūti brīvas masu informācijas plūsmas (t.i. – pieejamības un izplatīšanas) apstākļos kļūst par nozīmīgu, dažkārt pat nepieciešamu jebkuras sociāla rakstura darbības (pasaules izziņas process, sabiedriski politiskās aktivitātes, darbs utt.) realizācijas līdzekli.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register