Reklāma, kā ziņojumu izplatīšanas veids pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēka nostāju par noteiktu produkta cenu, izplatītu informāciju par produkta pārdošanu, propagandētu noteiktas idejas utt.
Nepārprotami lielākais spēlētājs reklāmas tirgū ir televīzija. Vai vienīgais? Noteikti nē. Tam nākas konkurēt ar radio, presi, internetu un vides reklāmām. Dažāda veida reklāmām ir dažāda veida raksturlielumu vērtējumi. Radio reklāma atšķiras ar savu vienīgo iedarbes veidu – skaņu, kā arī ar masveida lietošanu un augstu ģeogrāfisko un demogrāfisko atlases pakāpi. Radio reklāma tiek uzskatīta par salīdzinoši lētu. Televīzijas reklāma izceļas ar augstu uzmanības noturēšanu pateicoties savai vizuālajai iedarbei uz skatītāju, bet ir dārga.
Uzņēmējiem izvēloties atbilstošu reklāmas nesēju ir jāpievērš liela uzmanība daudziem faktoriem, kuri šajā darbā sīkāk netiks apskatīti. Galvenā uzmanība vērsta uz mediju, kā reklāmas nesējlīdzekļu ietekmi uz patērētāju.…