Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:755512
 
Evaluation:
Published: 09.02.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  TĒMAS “DZĪVNIEKU UZBŪVE UN ATTĪSTĪBA” APGUVES SĪKĀKS DALĪJUMS    5
2.  TĒMAS APGUVEI PIEMĒROTĀKO MĀCĪBU METOŽU UN DARBA ORGANIZĀCIJAS FORMU APSKATS    11
3.  TĒMAS APGUVEI NEPIECIEŠAMIE UZSKATES LĪDZEKĻI    13
4.  TĒMAS APGUVEI NEPIECIEŠAMIE IZDALES MATERIĀLI    15
5.  MATERIĀLI SKOLĒNU MĀCĪBU SASNIEGUMU VĒRTĒŠANAI, PAŠVĒRTĒJUMA VEIKŠANAI    16
6.  IZSTRĀDĀTS PĀRBAUDES DARBS SKOLĒNU MĀCĪBU SASNIEGUMU NOVĒRTĒŠANAI TĒMAS “DZĪVNIEKU UZBŪVE UN ATTĪSTĪBA” APGUVES NOSLĒGUMĀ    18
  Izziņas literatūra, interneta resursi tēmas padziļinātai apguvei    24
  Pielikumi    25
Extract

2. TĒMAS APGUVEI PIEMĒROTĀKO MĀCĪBU METOŽU UN DARBA ORGANIZĀCIJAS FORMU APSKATS
Apgūstot dabaszinību mācību priekšmetu, skolotājs var izmantot daudzveidīgas mācību metodes un mācību organizācijas formas. Pielietojot dažādas mācību metodes, skolotājs var izvairīties no vienveidīga mācību darba, izvēloties katrai situācijai konkrētu mācību metodi. Mācot kādu konkrētu tēmu, skolotājam ir jāveicina skolēnos interese par apgūstamo mācību vielu, tāpēc metodēm ir jābūt daudzveidīgām.
Tēmas “Dzīvnieku uzbūve un attīstība” apguvei tika izmantotas tādas mācību organizācijas pamatformas kā laboratorijas darbs un mācību stunda.
Darba autore uzskata, ka mācību stunda ir vislabākais veids kā skolotājs izmantojot daudzveidīgas mācību metodes, uzskati spēj nodot jaunas zināšanas un prasmes katram skolēnam. Tēmas “Dzīvnieku uzbūve un attīstība” apguvei darba autore izmantoja dažādas mācību organizācijas formu veidus. Izmantojot darbu darba burtnīcās un piedāvājot dažādas darba lapas skolēni mācās strādāt patstāvīgi, kas ir ļoti svarīgs moments, jo katram bērnam ir jāprot strādāt individuāli. Skolēniem ir jāprot prezentēt savu darbu, aizstāvēt savu viedokli un attīstīt prasmi pamatot savu viedokli ar dažādiem argumentiem, tāpēc ir būtiski uzdot tādus darbus, kurus skolēniem vēlāk ir jāprezentē, piemēram, plakāta izveide, lai pievērstu apkārtējo iedzīvotāju uzmanību, dzīvnieku saglabāšanai.
Mācību procesā skolēniem ir jāpiedāvā grupu dari un pāru darbi, jo strādājot grupālā veidā skolēnos attīstās sadarbības prasmes, skolēni savā starpā mācās komunicēt, uzklausīt viens otra viedokli un kopīgi nonākt pie viena kopīga risinājuma. Darba autore piedāvā dažādas spēles, kā, piemēram, spēle “Dzīvnieka skeleta veids”.
Skolēniem tika piedāvāta arī tāda mācību organizācijas forma kā laboratorijas darbs. Skolēniem patīk radoši un interesanti darbi, kur viņi paši spēj aktīvi piedalīties un patstāvīgi veikt pētījumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register