Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,64 (16%)
Discounted price*:
3,35
Purchase
Add to Wish List
ID number:597953
Evaluation:
Published: 30.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS    4
2.  MOTIVĀCIJAS TEORIJAS    5
2.1.  PAMATIEDALĪJUMS: IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ MOTIVĀCIJA    5
2.2.  VAJADZĪBU TEORIJA    5
2.3.  KOGNITĪVĀS TEORIJAS UN PROCESUĀLĀS TEORIJAS    5
2.3.1.  GAIDU TEORIJA    5
2.3.2.  MĒRĶA TEORIJA    5
2.3.3.  TAISNĪGUMA TEORIJA    6
3.  HERCBERGERA HIGIĒNAS-MOTIVĀCIJAS TEORIJA    7
4.  MOTIVĒŠANA AR KITA    8
4.1.  NEGATĪVĀ FIZISKĀ KITA    8
4.2.  NEGATĪVĀ PSIHOLOĢISKĀ KITA    8
4.3.  POZITĪVĀ KITA    8
5.  MOTIVĀCIJAS PRINCIPI    10
6.  DARBINIEKU MOTIVĒŠANA    13
7.  VADĪTĀJU MOTIVĒŠANA    15
8.  „PROBLEMĀTISKU” DARBINIEKU MOTIVĒŠANA    16
9.  ATALGOJUMS KĀ MOTIVĒŠANAS INSTRUMENTS    17
10.  ANKETAS ANALĪZE    18
  PIELIKUMS    19
  SECINĀJUMI    22
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    23
Extract

SECINĀJUMI
Izvērtējot apskatīto motivācijas teoriju atziņas, var secināt, ka jebkuram vadītājam ir svarīgi iepazīties ar galvenajām motivācijas teorijām. Darbinieku sasniegumiem ir liela nozīme uzņēmumu konkurētspējas uzlabošanā un mērķu sasniegšanā. Veiksmīgi motivēti darbinieki spēj strādāt ne tikai vairāk un labāk, bet arī efektīvāk, ar lielāku ieinteresētību un atbildības izjūtu. Zināšanas par motivācijas teorijām var uzlabot šo situāciju, palīdzēt izvēlēties efektīvāko motivācijas veidu konkrētam darbiniekam, komandai un uzņēmumam kopumā, kā arī attīstīt kopēju izaugsmi un veicināt sasniegumus. Noskaidrojām, ka motivācija mēdz būt materiāla un nemateriāla, iekšēja un ārēja.
Stimuls, kas liek darīt un parādīt savas spējas ir laicīgs, jo cilvēks piepildot kaut kādas savas vajadzības, vēlas kaut ko citu un tas ir mainīgs apstāklis. Izejot no tā jāpiemeklē varianti, lai darbiniekus motivēt pēc kāda laika perioda citādāk. Darbinieku motivēšana ir eksperimentāla lieta, jo viens stimuls uz katru personu individuāli iedarbojas, attiecīgi reakcija varbūt dažāda.
Lai gan šķiet pareizi vienmēr būt labam pret cilvēkiem, tomēr, kad nepieciešams, vadītajam ir jābūt gatavam atlaist darbinieku, kas neapmierinoši veic darbu. Nedrīkst pieļaut neprofesionāliem darbiniekiem vilkt visu komandu uz leju. Kāda komandas biedra atlaišana var pat būt kā stimuls pārējiem strādāt ar lielāku atdevi.
Darbinieku motivācijas procesā nepastāv nekādu likumu. Pastāv tikai vadītāja vīzija, kas varētu likt darbiniekam justies apmierinātam un motivētam darba vietā. Vadītājam jābūt arī līderim, kas spēj darīt tos darbus, kurus spēj viņa padotie, nebaidoties „nosmērēt rokas”.
Motivācija ir daļa no rezultivitātes un neaizmirstot par to uzņēmumam jāveido tāda organizācijas kultūra, kas rada augstu iekšējo motivāciju un orientāciju uz sasniegumiem.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Motivācija organizācijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/597953

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register