Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:310523
 
Evaluation:
Published: 18.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Anotācija    4
2.  Annotation    5
1.  Ievads    6
2.  Pētījuma teorētiskā daļa    8
2.1.  Motivācijas jēdziens un tā būtība    8
2.1.1.  Satura motivējošas teorijas    9
2.2.1.  Procesa motivācijas teorijas    13
2.3.1.  Stimulējošās motivācijas teorijas    14
2.4.1.  Sasniegumu motivācijas teorijas    15
3.  Pētījuma praktiskā daļa    17
3.1.  Darbinieku motivācija    18
3.2.  Darbinieku motivācijas veicināšanas modelis SCARF    19
3.3.  Aptaujas rezultāti    22
3.4.  Secinājumi    30
3.5.  Ieteikumi darbinieku motivācijas paaugstināšanai organizācijā “M”    31
4.  Nobeigums    34
5.  Izmantotās literatūras saraksts    35
Extract

3.4. Secinājumi
1. Viens no svarīgākajiem darbinieka motivātoriem ir atalgojums par padarīto darbu. Tas ir kā dzinējspēks atrasties darba vietā, darīt darbu. Var secināt to, ka ja pieliks pie algas, tad darbinieku vēlme attīstīt sevi un uzņēmumu pieaugs. Rodas nepamatots atzinums – ja vairāk maksās, tad darbs tiks veikts labāk. Personīgā pieredze rāda īstā motivācija rodas nevis no atalgojuma palielināšanas, bet no patikas pret darbu ko dari.
2. Diemžēl profesionālo izaugsmi darbinieki nenovērtē tik augstu kā algu, tas ietekmē darbinieku rotāciju, organizācijā darbinieki mainīsies bieži, un galu galā bez sava amata profesionāļiem cietīs organizācijas darbība.
3. Darbinieki ikdienas darbā nejūt atbalstu no vadības, bet drīzāk to uzskata par biedu no kura ir jābaidās. Viņu bailes ir pamatotas, jo vadība reti iesaistās parastajā darba ikdienā, bet sapulču laikā tiem nepamatoti jautā kāpēc darbs nesokas tik raiti un tā kā gribētos.
4. Izglītotāki cilvēki (augstākā izglītība) vieglāk atrod motivāciju strādāt, jo darbs rit ātrāk un bez īpašiem sarežģījumiem, jo tiem ir pietiekami daudz teorētisku zināšanu, kuras pielietot praksē. Darbiniekiem ar zemāku izglītības līmeni darbs šķiet sarežģītāks un līdz ar to ir mazāk intereses.
5. Darbinieki apzinās, ka motivācijai ir liela nozīme, bet, lai to pielietotu praksē, tie uzskata, ka tikai ar iekšējo motivāciju nav gana, ir vajadzīgi arī dažādi ārējie motivātori.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1370683
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register